Nad 30 EUR! je dostava brezplačna!

 

#IsolatedNotAlone
Skupaj proti družinskemu nasilju

 

Odprto pismo vladam, občinam, županom in zakonodajalcem po vsem svetu

Tako kot virus COVID-19 tudi nasilje v družini ne pozna geografskih ali demografskih meja. Gre za tiho epidemijo, ki naj bi vplivala na življenje 35 % žensk po vsem svetu in se pogosto skriva za zaprtimi vrati. In zdaj so te ženske in otroci sredi koronavirusne pandemije še bolj izpostavljeni zlorabam v družini: nenamerna posledica izolacijskih ukrepov, ki žrtve pustijo ujete v domu s svojimi nasilneži.

 

Število primerov nasilja v družini se je že močno povečalo, kar se pozna v organiziranih centrih za pomoč in neprofitnih organizacijah in ta situacija je povzročilo večje povpraševanje po podpornih storitvah. Podjetje Natura & Co in njena družina blagovnih znamk: Avon, Natura, The Body Shop in Aesop podpirajo poziv UN Women, naj dajo prednost žrtvam nasilja v družini v tem času in sodelujejo z nacionalnimi in mednarodnimi organizacijami, ki nudijo pomoč žrtvam nasilja v družini. S spoštovanjem vas prosimo, da zagotovite, da bodo ogrožene ženske in otroci - zlasti socialno prikrajšani - imeli podporo in vire, ki jih potrebujejo v naših državah, mestih in skupnostih.

 

V DUHU SODELOVANJA IN POVEZANOSTI MENIMO, DA JE POMEMBNO:

 

1. Zagotoviti vire specializiranim službam za podporo ženskam in otrokom, ki jim
grozi nasilje v družini - vključno z varnimi hišami, službami za pomoč in drugimi viri
zagotovite, da se viri povečajo tam, kjer je to potrebno za preprečevanje pogostosti nasilja.

 

2. Javno spregovoriti o potrebi po podpori žrtvam in boju proti nasilju v družini,
vključno s kampanjami ozaveščanja javnosti, da se prepreči spregled te težave.

 

3. Razglasiti zavetišča za žrtve nasilja za potrebno storitev
in odpraviti omejitve v karanteni za žrtve nasilja, ki ogrožajo njihovo življenje.

 
 

 

V Natura & Co verjamemo, da je poslovanje lahko in mora biti sila dobrega. Naše štiri blagovne znamke skupaj predstavljajo največjo svetovno mrežo žensk, ki povezuje več kot šest milijonov predstavnikov in 40.000 zaposlenih z 200 milijoni uporabnikov v 110 državah. Skupaj lahko naredimo več - in to je tisto, zaradi česar podpiramo žrtve nasilja v družini z našo kampanjo #IsolatedNotAlone:

 

- Fundacija Avon je namenila milijon dolarjev
za lokalno podporo proti nasilju v družini po vsem svetu, da bi pomagala
neposredno in točno tam, kjer je pomoč potrebna.

 

- Avon, Natura, The Body Shop in Aesop bodo varnim hišam
na lokalnih trgih podarili osnovno osebno nego in svoje kupce angažirali, da bodo darovali lokalno.

 

- Vsaka blagovna znamka bo prek različnih kanalov na družbenih omrežjih
ozaveščala javnost: podpirala žrtve in njihove prijatelje in družino ter nudila posebne nasvete in podporo.

 
 

 
 

V tem izjemnem in zahtevnem času smo hvaležni za trud in skrb vladam, podjetjem ter civilnim in zdravstvenim organizacijam, da nas ščitijo pred pandemijo koronavirusa. Naša prošnja je, da ženskam, ki doživljajo nasilje v svojem domu, ne dovolimo, da bi bile skrite in pozabljene žrtve tega groznega položaja.

 

Skupaj, Natura &Co