Brezplačna dostava pri nakupu nad 40 €!

Informacije o naročanju

Registracija

Naročila, ki jih boste oddali po telefonu ali elektronski pošti ne moremo sprejeti.

Ob registraciji morate podati ime in priimek, naslov dostave, e-mail in telefonsko številko. Da boste imeli z dostavo pošiljke čim manj nevšečnosti, vas prosimo, da podate mobilno telefonski številko.

Med postopkom naročanja lahko podane podatke vedno nadzorujete in spreminjate. Ko opravite naročilo tega več ne morete storiti. Seveda lahko podatke spreminjate ob vsakem novem naročilu. Ko boste vpisali svoje podatke in jih odposlalil, vam bomo na e-mail poslali sporočilo s podatki, ki ste jih podali.

V vaš uporabniški račun vstopate z vašim podanim elektronskim naslovom (uporabniško ime) in geslom, ki ste si ga določili ob registraciji. Geslo lahko nato v uporabniškem računu spremenite pod zavihkom "Podatki računa".

Stroški dostave
Vrednos paketa Strošek dostave
0 - 39,99 € 3,90 €
nad 40 € Brezplačno!

Če boste paket plačali po povzetju in z gotovino, boste imeli dodaten strošek 1,80 €.

Postopek nakupa

Cene izdelkov so bruto zneski, torej vključujejo davek, a ne vključujejo strošek poštnine. Pred oddajo naročila lahko kadarkoli dodajate, odvzemate izdelke iz košarice s klikom na meni v zgornjem desnem kotu.

Ko ste zaključili z dodajanjem izdelkov v košarico, kliknite na gumb "Na blagajno". Naročili boste samo izdelke, ki so v košarici. Naš sistem bo samostojno, glede na prejšnja naročila, predlagal naslov dostave in način plačila in izpisal celotni znesek za plačilo. Tudi tukaj še lahko spreminjate naročilo in podatke.

Če je vse v redu in ste sprejeli splošne pogoje poslovanja, potem je vaš zadnji korak, da kliknete na gumb "Oddajte naročilo". S klikom boste oddali naročilo.

Vsebino naročila lahko urejate do 8. ure zjutraj naslednjega dne. Urejanje po tem več ni možno, saj bomo začeli s postopkom odpreme vašega naročila.

Zasebnost

Podjetje Avanzo d.o.o. bo vaše osebne podatke uporabljaj v skladu z veljavno zakonodajo o zasebnosti in jih uporabljaj za pošiljanje informacij o postopku naročanja ter za reševanje morebitnih težav pri naročilu. Splošni pogoji poslovanja so na voljo na tej povezavi.

Dostava na dom

Izdelke dostavljamo na dom po celi Sloveniji, v tujino žal ne dostavljamo. V koliko je znesek naročila (neto znesek + davek - znesek morebitnega popusta) nad 40 €, je dostava brezplačna! Naročilo lahko oddate kadarkoli, naš sistem bo naročilo samodejno obdelal in potrdil.

Naše skladišče se trenutno nahaja v tujini, zato potrebuje vaše naročilo malo več časa, da pride na vaš naslov. 

Izdelke, ki so na zalogi odpošljemo v največ primerih v dveh dneh, čas dostave je do štiri dni. O oddaji pošiljke kurirski službi boste obveščeni po elektronski pošti. Če izdelek ni na zalogi, ga lahko pridobimo v roku 1-2 tedna. Če je izdelek pošel tudi v našem glavnem skladišču v Angliji, je to časovno obdobje lahko tudi daljše. V tem primeru vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali telefonu.

Če paketa ne boste prevzeli vi, prosimo, da vpišete v okence „Imena oseb za prevzem pošiljke ” imena oseb, ki lahko prevzamejo vaš paket, med imeni dodajte vejico. Kurir dostavlaj pakete v času, ko smo na delovnem mestu, zato vpišite tudi svoje zahteve glede tega. Kurir vas bo poklical največ trikrat, da se dogovorite o izročitvi pošiljke. Če pri tem ne bo uspešen, bo pošiljka poslana nazaj na naš naslov. Vaše naročilo bo stornirano.

Ko prevzamete paket imate čas, da v 30 dneh ob morebitni napaki na izdelku, zahtevate, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako. Zamenjamo tudi odprt izdelek, v kolikor v njem manjka le 10 % vsebine. Stroške vračila izdelkov krije kupec.

Prosimo, da izdelkov ne pošiljate nazaj s plačilom poštnina po povzetju, saj takega paketa ne bomo sprejeli.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Kar pogumno se obrnite na nas, če kaj ni jasno ali potrebujete dodatno obrazložitev!

Plačilo z bančno kartico in po povzetju
  • Spletna trgovina uporablja za plačila z bančnimi karticami sistem SixPay, ki omogoče varno transakcijo s SSL protokolom. Vaše naročilo bo odposlano, ko bo denar nakazan na naš transakcijski račin. Če vas zanima več o načinu plačila, si lahko preberete več tukaj.
  • Po prevzetju: znesek naročila plačate ob prevzetju pošiljke. GLS vam bo zaračunal dodaten strošek v znesku 1,80 €.
Težave z naročilom

V kolikor paket ne vsebuje naročene izdelke ali količinsko ne ustreza naročilu, bo kurirska služba, v kolikor boste takoj ob prejemu podali reklamacijo, paket takoj poslala nazaj.

Pomembno je, da ob prevzemu paketa, paket odprete ob prisotnosti kurirja, če je morda vsebina poškodovana ali pomanjkljiva. Zelo dobrodošlo je tudi, da v tem primeru naredite fotografijo ali dve, lahko tudi s telefonom. Pri reklamaciji (niste prejeli, kar ste naročili, niste prejeli naročene količine, naročilo je bilo poškodovano, ...) bomo stopili v stik z vami glede nove dostave. Strošek dostave bo v tem primeru naš.

Prosimo, imejte v mislih, da naša masla za telo niso posebej zaščitena s folijo. Med dostavo se pogosto zgodi, da so v takem položaju, da dajejo vtis, kot da bi bila v embalaži manjša količina, kot je navedeno na njej. Ampak to ne pomeni, da je v embalaži manj masla, le razporedilo se je drugače.

Vračilo izdelka

Želimo, da pri nas naročate brezskrbno, saj smo prepričani, da boste z naročenim zadovoljni. V nasprotnem primeru imate čas, da v roku 30 dni, vrnete izdelke.

Zamenjamo tudi odprt izdelek, v kolikor v njem manjka le 10 % vsebine.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Stroške vračila izdelkov krije kupec.

Prosimo, da izdelkov ne pošiljate nazaj tako, da se poštnina plača po povzetju, saj takega paketa ne bomo sprejeli. Prosimo, da nam pošiljko pošljete z dostavno službo GLS, pošiljanje je enostavno, več si lahko preberete tukaj.

E-novice

Naročite se na naše e-novice, da boste pravočasno obveščeni o novih izdelkih in akcijah! Na novice se lahko naročite tukaj.

Ugodnosti in akcije

V naši spletni trgovini se boste pogosto srečali z različnimi ugodnostmi in akcijami. Ugodnosti pomenijo različne popuste, ki so vidni ob izdelku. Akcije so razvidne na spletni strani in so kuminicirane po drugih komunikacijskih poteh, gre na primer za določene popuste na nakup ali darilo pri nakupu. Popusti se ne seštevajo. Ob vsakem nakupu lahko koristite eno kodo za popust. Popust se obračuna pri izdelkih, ki niso v akcijah ali njihova cena ni kakor koli drugače znižana.
Številko kupona vpišete v polje, ki se pojavi ob postopku naročanj in samodejno uskladi ceno. V kolikor se to ne zgodi, je kupon neveljaven ali ni uporabljen na pravem izdelku.

Ugodnosti in kuponi niso unovčljivi na NOVIH izdelkih.

 

Neprevzete pošiljke

Če nas ne boste seznanili s težavami o dostavi pošiljke in ne boste prevzeli pošiljke ter bo ta vrnjena na naš naslov, si pridružujemo pravico, da lahko naslednji nakup opravite samo, v kolikor znesek naročila plačate v naprej. V kolikor pošiljke ne boste prevzeli, vam je žal ne moremo poslati ponovno, prav tako vam ne moremo vrniti uporabljenih kuponov.

Kontakt

Vprašanja in predloge nam lahko pošljete na podpora@thebodyshop.si, vprašanja povezana z naročili na orders@thebodyshop.si. Prav tako smo dosegljivi na telefonski številki 070 455 544, od ponedeljka do petka od 9. do 17. ure. Slovensko spletno stran The Body Shop upravlja podjetje Avanzo d.o.o.

Naslov:   Ulica arhitekta Novaka 9, 9000 Murska Sobota
Direktor:   Sándor Banga
E-mail:   info@thebodyshop.si
Telefon:   070 455 544
Davčna številka:   SI 89181166
Matična številka:   8031690000
Številka bančnega računa:   SI56 1010 0005 6168 718 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.)

 
Imate vprašanje?