Barion Pixel

 

Informacije o naročanju

Ponudnik mora za prodajo blaga ali storitev kupcu izdati račun in ga izročiti kupcu, kupec pa ima obveznost, da račun prevzame in ga zadrži.

 

Registracija

Naročila, ki jih boste oddali po telefonu ali elektronski pošti ne moremo sprejeti.

Ob registraciji morate podati ime in priimek, naslov dostave, e-mail in telefonsko številko. Da boste imeli z dostavo pošiljke čim manj nevšečnosti, vas prosimo, da podate mobilno telefonski številko.

Med postopkom naročanja lahko podane podatke vedno nadzorujete in spreminjate. Ko opravite naročilo tega več ne morete storiti. Seveda lahko podatke spreminjate ob vsakem novem naročilu. Ko boste vpisali svoje podatke in jih odposlalil, vam bomo na e-mail poslali sporočilo s podatki, ki ste jih podali.

V vaš uporabniški račun vstopate z vašim podanim elektronskim naslovom (uporabniško ime) in geslom, ki ste si ga določili ob registraciji. Geslo lahko nato v uporabniškem računu spremenite pod zavihkom "Podatki računa".

Stroški dostave

Vrednos paketa Strošek dostave
0 - 40 € 2,90 €
nad 40,01 € Brezplačno!

Če boste paket plačali po povzetju in z gotovino, boste imeli dodaten strošek 0.6 €.

 

Postopek nakupa

Cene izdelkov so bruto zneski, torej vključujejo davek, a ne vključujejo strošek poštnine. Pred oddajo naročila lahko kadarkoli dodajate, odvzemate izdelke iz košarice s klikom na meni v zgornjem desnem kotu.

Ko ste zaključili z dodajanjem izdelkov v košarico, kliknite na gumb "Na blagajno". Naročili boste samo izdelke, ki so v košarici. Naš sistem bo samostojno, glede na prejšnja naročila, predlagal naslov dostave in način plačila in izpisal celotni znesek za plačilo. Tudi tukaj še lahko spreminjate naročilo in podatke.

Če je vse v redu in ste sprejeli splošne pogoje poslovanja, potem je vaš zadnji korak, da kliknete na gumb "Oddajte naročilo". S klikom boste oddali naročilo.

Vsebino naročila lahko urejate do 8. ure zjutraj naslednjega dne. Urejanje po tem več ni možno, saj bomo začeli s postopkom odpreme vašega naročila.
 
 

Zasebnost

Podjetje Avanzo d.o.o. bo vaše osebne podatke uporabljaj v skladu z veljavno zakonodajo o zasebnosti in jih uporabljaj za pošiljanje informacij o postopku naročanja ter za reševanje morebitnih težav pri naročilu. Splošni pogoji poslovanja so na voljo na tej povezavi.

 

Dostava na dom

Izdelke dostavljamo na dom po celi Sloveniji, v tujino žal ne dostavljamo. V koliko je znesek naročila (neto znesek + davek - znesek morebitnega popusta) nad 40 €, je dostava brezplačna! Naročilo lahko oddate kadarkoli, naš sistem bo naročilo samodejno obdelal in potrdil.

Izdelke, ki so na zalogi odpošljemo v največ primerih v dveh dneh, čas dostave je do štiri dni. O oddaji pošiljke kurirski službi boste obveščeni po elektronski pošti. Če izdelek ni na zalogi, ga lahko pridobimo v roku 1-2 tedna. Če je izdelek pošel tudi v našem glavnem skladišču v Angliji, je to časovno obdobje lahko tudi daljše. V tem primeru vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali telefonu.

Če paketa ne boste prevzeli vi, prosimo, da vpišete v okence „Imena oseb za prevzem pošiljke ” imena oseb, ki lahko prevzamejo vaš paket, med imeni dodajte vejico. Kurir dostavlaj pakete v času, ko smo na delovnem mestu, zato vpišite tudi svoje zahteve glede tega. Kurir vas bo poklical največ trikrat, da se dogovorite o izročitvi pošiljke. Če pri tem ne bo uspešen, bo pošiljka poslana nazaj na naš naslov. Vaše naročilo bo stornirano.

Ko prevzamete paket, imate čas, da v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, zahtevate, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako. Zamenjamo tudi odprti izdelek, v kolikor v njem manjka le 10 % vsebine.

Prosimo, da izdelkov ne pošiljate nazaj s plačilom poštnina po povzetju, saj takega paketa ne bomo sprejeli.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Kar pogumno se obrnite na nas, če kaj ni jasno ali potrebujete dodatno obrazložitev!

 

Plačilo z bančno kartico, po povzetju in s predračunom:

  • Spletna trgovina uporablja za plačila z bančnimi karticami sistem Barion, ki omogoče varno transakcijo. Vaše naročilo bo odposlano, ko bo denar nakazan na naš transakcijski račin. Če vas zanima več o načinu plačila, si lahko preberete več tukaj.
  • PayPal:o povzetju: znesek naročila plačate ob prevzemu pošiljke.
  • Paylike: Varno plačilo s kartico preko © Paylike. Spletna trgovina uporablja za plačila z bančnimi karticami sistem Paylike, ki omogoče varno transakcijo. Vaše naročilo bo odposlano, ko bo denar nakazan na naš transakcijski račin.
  • Po povzetju: znesek naročila plačate ob prevzemu pošiljke. GLS vam bo zaračunal dodaten strošek v znesku 0.6 €.
  • Po predračunu: Plačilo morate opraviti v 24 urah po oddaji naročila. Če tega ne boste storili, bo naročilo samodejno preklicano. Informacije o plačilu boste prejeli v potrditvenem elektronskem sporočilu o opravljenem nakupu.

Ko izberete način plačila, kliknite na gumb »Oddaj naročilo«. Še enkrat preverite, ali je seznam naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi naslov dostave. Nato kliknite na gumb »Oddaj naročilo« in zaključite nakup. Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na svoj e-naslov.

 

Težave z naročilom

V kolikor paket ne vsebuje naročene izdelke ali količinsko ne ustreza naročilu, bo kurirska služba, v kolikor boste takoj ob prejemu podali reklamacijo, paket takoj poslala nazaj.

Pomembno je, da ob prevzemu paketa, paket odprete ob prisotnosti kurirja, če je morda vsebina poškodovana ali pomanjkljiva. Zelo dobrodošlo je tudi, da v tem primeru naredite fotografijo ali dve, lahko tudi s telefonom. Pri reklamaciji (niste prejeli, kar ste naročili, niste prejeli naročene količine, naročilo je bilo poškodovano, ...) bomo stopili v stik z vami glede nove dostave. Strošek dostave bo v tem primeru naš.

Prosimo, imejte v mislih, da naša masla za telo niso posebej zaščitena s folijo. Med dostavo se pogosto zgodi, da so v takem položaju, da dajejo vtis, kot da bi bila v embalaži manjša količina, kot je navedeno na njej. Ampak to ne pomeni, da je v embalaži manj masla, le razporedilo se je drugače.

 

Vračilo izdelka

Želimo, da pri nas naročate brezskrbno, saj smo prepričani, da boste z naročenim zadovoljni. V nasprotnem primeru imate čas, da v roku 14 dni, vrnete izdelke.

Zamenjamo tudi odprt izdelek, v kolikor v njem manjka le 10 % vsebine.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Stroške vračila izdelkov krije kupec.

Prosimo, da izdelkov ne pošiljate nazaj tako, da se poštnina plača po povzetju, saj takega paketa ne bomo sprejeli. Prosimo, da nam pošiljko pošljete z dostavno službo GLS, pošiljanje je enostavno, več si lahko preberete tukaj.

E-novice

Naročite se na naše e-novice, da boste pravočasno obveščeni o novih izdelkih in akcijah!

 

Ugodnosti in akcije

V naši spletni trgovini se boste pogosto srečali z različnimi ugodnostmi in akcijami. Ugodnosti pomenijo različne popuste, ki so vidni ob izdelku. Akcije so razvidne na spletni strani in so kuminicirane po drugih komunikacijskih poteh, gre na primer za določene popuste na nakup ali darilo pri nakupu. Popusti se ne seštevajo. Ob vsakem nakupu lahko koristite eno kodo za popust. Popust se obračuna pri izdelkih, ki niso v akcijah ali njihova cena ni kakor koli drugače znižana.
Številko kupona vpišete v polje, ki se pojavi ob postopku naročanj in samodejno uskladi ceno. V kolikor se to ne zgodi, je kupon neveljaven ali ni uporabljen na pravem izdelku.

Ugodnosti in kuponi niso unovčljivi na NOVIH izdelkih.

 

Neprevzete pošiljke

Če nas ne boste seznanili s težavami o dostavi pošiljke in ne boste prevzeli pošiljke ter bo ta vrnjena na naš naslov, si pridružujemo pravico, da lahko naslednji nakup opravite samo, v kolikor znesek naročila plačate v naprej. V kolikor pošiljke ne boste prevzeli, vam je žal ne moremo poslati ponovno, prav tako vam ne moremo vrniti uporabljenih kuponov.

Kontakt

Vprašanja in predloge nam lahko pošljete na podpora@thebodyshop.si, vprašanja povezana z naročili na info@thebodyshop.si. Prav tako smo dosegljivi na telefonski številki 070 455 544, od ponedeljka do petka od 9. do 17. ure. Slovensko spletno stran The Body Shop upravlja podjetje Avanzo d.o.o.

Naslov:   Ulica arhitekta Novaka 9, 9000 Murska Sobota
Direktor:   Sándor Banga
E-mail:   info@thebodyshop.si
Telefon:   070 455 544
Davčna številka:   SI 89181166
Matična številka:   8031690000
Številka bančnega računa:   SI56 1010 0005 6168 718 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.)
Sodni register:   Murska Sobota
Zavezanec za DDV:   DA
 
Za svetovanje, informacije in pomoč pri nakupu v trgovinah THE BODY SHOP ali spletni trgovini www.thebodyshop.si smo vam na voljo na telefonski številki 070 455 544. Vaš klic na to številko se obračuna po ceniku vašega operaterja. V primeru, da se vam ne moremo oglasiti, vas bomo poklicali nazaj, pri čemer to za vas ne predstavlja stroška. Pri sprejemanju in vračanju klicev ter obdelavi vašega zahtevka spoštujemo vašo zasebnost in skrbno ravnamo z vašimi osebnimi podatki. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov s strani podjetja Avanzo d.o.o. si lahko preberete v Politiki zasebnosti, ki je na voljo na tu oziroma nam pošljete vprašanje na info@thebodyshop.si

Če se odločite za nakup v spletni trgovini ob pomoči naše svetovalke po telefonu, pri tem veljajo enaki pogoji glede poštnine in darila kot pri izvedbi spletnega nakupa v lastni režiji. V primeru, da se po telefonu s svetovalko dogovorite za osebni prevzem v eni od trgovin THE BODY SHOP, veljajo enaki pogoji kot ob osebnem nakupu v trgovini.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena.

Po določbi b 43. d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Če želite uveljaviti to pravico, nas morate o odločitvi o odstopu od pogodbe obvestiti v zgoraj navedenem časovnem obdobju. Najboljši način za to je, da se na nas obrnete na info@thebodyshop.si ali pokličete na telefonsko številko 070 455 544. Lahko pa uporabiti tudi obrazec za odstop od pogodbe, ki se nahaja tukaj.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne po pošti na naslov pošiljatelja.
Ponudnik pošlje na naslov kupca dostavno službo s povratnico, s katero prevzame izdelke. Kupec mora izdelke primerno zapakirati in jih predati dostavni službi. 


Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelka (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Izdelek je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Kupec mora izdelek vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. 

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta:

Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za izdelke, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Kupec lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.