Naša zgodba se je začela v Brightonu v Angliji leta 1976. Začela se je z našo ustanoviteljico, damo Anito Roddick, in njenim revolucionarnim prepričanjem, da lahko posel postane gonilo dobrega. Že 40 let sledimo njeni viziji, kršimo pravila, delamo spremembe in ostajamo iskreni.
“Svet oblikuje posel. Družbo lahko spreminja na skoraj vse načine, ki jih zamislimo.”
Dama Anita Roddick
USTANOVITELJICA THE BODY SHOP
NISMO ŠE ENO IZMED POVPREČNIH KOZMETIČNIH PODJETIJ
Ko je The Body Shop prvič odprl svoja vrata, so bila to vrata majhne zelene prodajalnice v Brightonu v Angliji. Pristop in odnos do lepote sta bila v The Body Shopu drugačna kot pri velikih kozmetičnih podjetjih. Bilo je preprosto - etično pridelane naravne sestavine s celega sveta v smiselnih pakiranjih, ki jih lahko preprosto ponovno uporabiš. Izdelki in lepotni rituali, s katerimi se vsak počuti dobro v svoji koži – in ki nikoli ne obljubljajo, da te bodo spremenili v nekoga drugega.
“Družbene in okoljske dimenzije so vtkane v dušo podjetja. Niso ne prvi ne zadnji cilj, temveč del vsega, kar počnemo.”
Dama Anita Roddick
USTANOVITELJICA THE BODY SHOP
PIONIRJI DRUŽBENIH SPREMEMB
Pred več kot 40 leti je bil tak pristop precej izstopajoč. Z Anitino strastjo do našega planeta The Body Shop nikoli ni bila samo lepotna znamka. Imela je smisel – dobiček in načela z roko v roki. Naši izdelki nikoli niso bili testirani na živalih in proces ustvarjanja nikoli ni izkoriščal nikogar. Pravično smo sodelovali s kmeti in dobavitelji ter pomagali skupnostim z našim programom skupnostne pravične trgovine. Do danes se nam je pridružilo že veliko podjetij in z veseljem jih pozdravljamo. Svet nas potrebuje.
“Lepota je zunanji izraz ljubezni do sebe.”
Dama Anita Roddick
USTANOVITELJICA THE BODY SHOP
REDEFINICIJA LEPOTE
Ko smo začeli z The Body Shop, je lepotna industrija že močno definirala videz žensk in deklet. Toda Anita je imela drugačne ideje. Verjela je, da lepota izvira iz človekove volje do življenja, veselja, udobja in samopodobe. To, kar ti je všeč na sebi, to, zaradi česar se dobro počutiš. Verjela je v svoje izdelke, ki so bili dnevna rutina ljubezni do sebe, namesto lažnih obljub hujšanja ali učinkov proti staranju, ki jih je ponujala industrija. Ni želela ustvarjati izdelkov, s katerimi bodo ljudje lahko videti drugače, temveč izdelke, ki bodo ljudem pomagali, da bodo najboljša verzija sebe.
“Verjamem, da bi se vse poslovne prakse neizmerno izboljšale, če bi jih vodila ‘ženstvena’ načela.”
Dama Anita Roddick
USTANOVITELJICA THE BODY SHOP
OPOLNOMOČENJE ŽENSK IN DEKLET
Anita je bila aktivistka po srcu. In prav od tod The Body Shopu ta edinstven smisel in namen. Resnična feministka in borka za človekove pravice je ustvarila znamko za opolnomočenje žensk in deklet, ki z vsakim izdelkom in vsako poslovno odločitvijo stremi k enakosti ter ustvarjanju možnosti za ženske skozi program skupnostne pravične trgovine. Načela, ki so jih nekateri poimenovali ‘ženstvena’ – inkluzivnost, sodelovanje in sočutje – so temelji naše znamke.
POSEL KOT GONILO DOBREGA
The Body Shop je osnovan na aktivizmu, ki se je začel leta 1986. Anita se je takrat povezala z organizacijo Greenpeace v kampanji ‘Save the Whale’, s katero so se borili proti lovljenju kitov in predstavljali jojobino olje kot nadomestek kitovemu olju, ki ga je industrija takrat pogosto uporabljala. Začeli smo resno. Tako resno, kot da želimo nadaljevati. Danes smo priznana globalna znamka, za katero so desetletja uspešnega aktivizma, ki z edinstveno pozicijo nagovarja številne skrbi naših kupcev. In se bori za dolgoročne pozitivne spremembe v svetu.