Brezplačna dostava pri nakupu nad 40 €!

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji spletne trgovine The Body Shop Slovenija so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino The Body Shop Slovenija (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje Avanzo d.o.o., Ulica arhitekta Novaka 9, 9000 Murska Sobota, matična številka: 8031690000, davčna številka: SI89181166, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju  »ponudnik«).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

 

1. Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost spletne trgovine, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane član. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi »uporabnik« ali »kupec«) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo in postane član spletne trgovine.

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba.

 

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

- podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti izdelkov,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- informacijo o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave, pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima - pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
- informacijo o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati.

 

3. Ponudba izdelkov in izdelki, ki niso na zalogi

Zaradi narave poslovanja se ponudba ažurira in spreminja pogosto. Trudimo se, da so informacije o njih posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo, lahko jih je sporočite na e-naslov podpora@thebodyshop.si.

V kolikor izdelek ni na zalogi je to jasno vidno, kupec pa ima možnost, da se naroči na obvestilo o dobavljivosti izdelka.

 

4. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo za ponudnika in kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupci lahko zahtevajo kopijo v pdf formatu prek našega kontaknega naslova podpora@thebodyshop.si. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje. 

Spletna naročila lahko oddate kadarkoli. Naročila prejeta do 8. ure zjutraj bodo odpremljena isti dan. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 4 dni (dan oddaje + 4 dni). Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.

 

5. Načini plačila in cene

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- plačilo po povzetju (kupec poravna stroške kupnine ob dostavi.),
- plačilo z debetno oz. kreditno kartico (MasterCard, Visa, Maestro).

Ko opravite plačilo z debetno oz. kreditno kartico, bo vaše naročilo takoj obdelano. Ko bo podatke o vaši kartici preveril in odobril sistem, bo vaš paket oddan na pošto.

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cene ne vključujejo strošek dostave, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo The Body Shop Slovenija kupcu omogočil odstop od nakupa.

Ponudnik ne odgovarja, če je na spletni strani, kljub skrbnemu preverjanju, navedena napačna cena ali napačen podatek, zlasti če je je jasno prepoznavna ali bistveno drugačna od znane, splošno sprejete ali ocenjene cene izdelka (npr. 0 €, 1 €).

V takih primerih prodajalec ni dolžan kupcu zagotoviti dobave izdelka po pomanjkljivi ceni, lahko pa mu v času potrditve naročila ali pozneje, ponudi možnost dostave po pravi ceni, kupec pa se lahko odloči, ali bo izdelek kupil po pošteni ceni.

Več informacij o plačilu.

 

6. Izdaja računa

Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun v pdf formatu na e-naslov kupca.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Vklopi razum, zahtevaj račun.

 

7. Proces nakupovanja in postopek obveščanja o nakupu

1) Dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico: izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na »V košarico«. Izdelki so razvrščeni po kategorijah (sestavine, dišave, namen uporabe, …). Poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika. Za več informacij o izdelku kliknite na fotografijo, ime izdelka ali gumb »Podorbnosti.«. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov, jih odstranite in poljubno spreminjate količino. 

2) Naročilo in izbira načina plačila: ko ste izbrali in dodali vse želene izdelke v košarico, nadaljujte s klikom na »Košarica« in nato na gumb »Na blagajno«. Tu imate še vedno možnost za urejanje naročila, tukaj tudi vpišete kodo za popust. Ko ste prepričani glede naročila kliknite na »Na blagajno«. Če ste registrirani uporabnik imate tu možnost, da se vpištete v svoj račun. Vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki izpolnite obrazec »Moji podatki«, kjer so polja označena z zvezdico (*) obvezna.

Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec »Moji podatki«. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov (npr. v službo) ali jih poslati nekomu za darilo, kliknite v polje »Dostava na drug naslov« in nato vpišite zahtevane podatke. V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku. Podatke o naslovu dostave in načinu plačila lahko spremenite kadarkoli.

3) Plačilo: Ko ste prepričani, da so vsi podatki pravilni in sprejmete pogoje poslovanja, s klikom na gumb »Oddajte naročilo« potrdite naročilo. Potrdilo o uspešno poslanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov..

V kolikor ste opravili naročilo po 8. uri zjutraj, imate čas za spremembo naročila do 8. ure zjutraj naslednji dan.

 

8. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.

 

9. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Izdelki so pred dostavo pregledani, nepoškodovani in skrbno zapakirano odposlani. Kupec ima v skladu s 43. in 43.d členom Zakona o varstvu potrošnikov, pravico, da v 30 dneh ob morebitni napaki na izdelku zahteva, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako. Želimo, da pri nas naročate brezskrbno, saj smo prepričani, da boste z naročenim zadovoljni. V nasprotnem primeru imate čas, da v roku 30 dni, vrnete izdelek tudi, če ni poškodovan. Zamenjamo tudi odprt izdelek, v kolikor v njem manjka le 10 % vsebine.

Prosimo, da ste ob prejemu pošiljke pozorni na stanje paketa. V kolikor opazite poškodbe na paketu takoj prosite dostavljavca, da skupaj preverita njegovo vsebino. V primeru poškodb na embalaži izdelkov, nas takoj kontaktirajte (podpora@thebodyshop.si). Prosimo, da to storite najkasneje 3 dni po prejemu pošiljke.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema izdelkov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe je kupcu na voljo tukaj.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne po pošti na naslov: Avanzo-Trade KFT, Róna utca 120-122, 1149 Budapest, Hungary.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelka (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Izdelek je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec mora izdelek vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta:

Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za izdelke, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Kupec lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

10. Stvarna napaka

Napaka je stvarna, ko:

- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Uveljavljanje stvarne napake

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom napake obvestiti v zakonsko določenem roku in nam omogočiti pregled izdelka.

 

11. Dostava

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je podjetje GLS. Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Če nas ne boste seznanili s težavami o dostavi pošiljke in ne boste prevzeli pošiljke ter bo ta vrnjena na naš naslov, si pridružujemo pravico, da lahko naslednji nakup opravite samo, v kolikor znesek naročila plačate v naprej. V kolikor pošiljke ne boste prevzeli, vam je žal ne moremo poslati ponovno, prav tako vam ne moremo vrniti uporabljenih kuponov.

Več o dostavi najdete tu.

 

12. Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Avanzo d.o.o. za shranjevanje in prenos podatkov uporablja varna tehnološka in organizacijska sredstva. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnik se izrecno s strinja, da družba Avanzo d.o.o. lahko posreduje ime in priimek, e-naslov in naslov uporabnika podjetju The Body Shop International PLC (sedež: Watersmead, Littlehampton, West Sussex BN17 6LS, England). Avanzo d.o.o. posreduje dostavni službi podatke, ki zagotovijo uspešno dostavo (ime in priimek, naslov, telefonska številka).

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani drugim nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

13 Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili Zakona o elektronskih komunikacijah.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- ponudnik bo spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

 

E-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice obveščamo o novostih na strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic. 

 

14. Ocene in mnenja

Ocene in mnenja, ki jih kupci napišejo, se del funkcionalnosti spletne trgovine in v pomoč drugim uporabnikom. Oceno in mnenje lahko poda katerikoli uporabnik. Pred dokončno objavo bo mnenje pregledano. Mnenja, ki so kakorkoli žaljiva, neprimerna in ki po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem, ne bodo objavljena.

Z oddajo mnenja se uporabnik strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

15. Omejitev odgovornost 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

 

16. Intelektualna lastnina

Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na spletni strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih brez soglasja ponudnika ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih.

 

17. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko ali po elektronski pošti na podpora@thebodyshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v skladu z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam prijetno nakupovanje!

Imate vprašanje?