Barion Pixel
main_5nd

ZA VEDNO PROTI PREIZKUŠANJU NA ŽIVALIH

KATERI SO NASLEDNJI KORAKI ZA DOKONČNO PREPOVED PREIZKUŠANJA NA ŽIVALIH V KOZMETIČNE NAMENE?

1b_4nd

O KAMPANJI

Z globalno kampanjo Forever Against Animal Testing prehajamo od besed o pravicah živali k dejanjem - prizadevamo si za svetovno in dokončno prepoved preizkušanja na živalih v kozmetične namene. Približno 80 % držav sveta še vedno nima primerne zakonodaje o prepovedi testiranja na živalih, zato se za njihove pravice borimo že od leta 1989. Pri tem nam pomagajo naši kupci in organizacija Cruelty Free International. Želimo si, da živalim več ne bo treba trpeti za našo lepoto.

Po podatkih Cruelty Free International naj bi bilo po svetu vsako leto v kozmetična testiranja vključenih 500.000 živali, čeprav so na voljo zanesljive alternative, ki ne škodujejo živalim ali uporabnikom. Alternativni testi so pogosto bolj učinkoviti, zanesljivi in hitrejši ter dokazujejo, da je krutost do živali nepotrebno zlo. Pridružite se nam na poti, kjer spodbujamo vedno več držav, da prepovejo prodajo kozmetike, ki je preizkušena na živalih.

Hvala za 8 milijonov podpisov, ki smo jih zbrali s peticijo za dokončno prepoved preizkušanja na živalih v kozmetične namene.

SPOROČILO ORGANIZACIJE CRUELTY FREE INTERNATIONAL

“Oktobra 2018 sta The Body Shop in Cruelty Free International v New Yorku Združenim narodom predala peticijo za prepoved preizkušanja na živalih v kozmetične namene. Zbrali smo 8,3 milijona podpisov.
Podpisi peticije predstavljajo zadnji mejnik več kot 30-letnega prizadevanja za pravice živali organizacije Cruelty Free International in podjetja The Body Shop, prvo mednarodno lepotno blagovno znamko, ki se je pričela boriti proti preizkušanju na živalih v kozmetične namene.

Brez vas tega ne bi dosegli. Dela je še veliko, vendar vemo, da nam bo z vašo podporo uspelo.”
Michelle Thew
direktor Cruelty Free International

2c
3b_4nd

KAJ SLEDI?

S Cruelty Free International sodelujemo z državami, ki ponovno preučujejo zakone o preizkušanju na živalih v kozmetične namene z namenom prepovedi preizkušanja. Združili bomo moči z našimi kupci, podporniki kampanje in drugimi blagovnimi znamkami po vsem svetu, da bi zagotovili mednarodni sporazum o dokončni prepovedi preizkušanju na živalih v kozmetične namene.

KDAJ BO PREIZKUŠANJE NA ŽIVALIH DOKONČNO PREPOVEDANO?

Kot pri vseh mednarodnih sporazumih, je tudi tukaj potreben čas. Prepričani smo, da je sporazum uresničljiv! S podporniki kampanje in drugimi blagovnimi znamkami po vsem svetu si zelo prizadevamo, da ga uresničimo.

KAJ LAHKO STORIM JAZ?

Bodite pozorni na logotip Leaping Bunny. Logotip Leaping Bunny lahko uporabljajo samo blagovne znamke, ki ne preizkušajo na živalih. Ponosni smo, da se na vseh naših izdelkih nahaja logotip Leaping Bunny, saj dokazuje našo zavezanost, da bomo za vedno proti preizkušanju na živalihv kozmetične namene.

The Body Shop verjame, da bi morali biti lepotni izdelki ustvarjeni brez krutosti. Ponosno uporabljamo mednarodno priznan certifikat Leaping Bunny z visokimi »cruelty free« standardi, ki presegajo zakonske zahteve.

Vsi naši kozmetični izdelki in izdelki za osebno nego so odobreni v okviru programa Cruelty Free International in njihovega Leaping Bunny certifikata, mednarodno prepoznavnega zlatega standarda za izdelke, ki so ustvarjeni, brez da bi škodovali živalim. Držimo se določene omejitvene politike in proaktivno spremljamo svoje dobavitelje ter s tem zagotavljamo, da naši izdelki še naprej ustrezajo Leaping Bunny merilom. Naš sistem spremljanja dobaviteljev je tudi neodvisno nadzorovan.

Za več informacij o merilih Cruelty Free International in certifikatu Leaping Bunny obiščite spletno stran www.crueltyfreeinternational.org.

leaping_bunny

KAJ SMO DOSEGLI DO SEDAJ ...

5_6nd

1989

The Body Shop prične s kampanjo proti testiranju na živalih pri kozmetičnih izdelkih in je s tem prvo globalno kozmetično podjetje s tovrstnimi prizadevanji.

1998

Zahvaljujoč naši vztrajni kampanji, vlada Združenega kraljestva prepove testiranje na živalih s kozmetičnimi izdelki in sestavinami.

2003

Kampanja, ki jo izvedeta The Body Shop in BUAV (British Union for the Abolition of Vivisection, zdaj Cruelty Free International), pomaga pri prepovedi testiranja na živalih s kozmetičnimi izdelki v Evropski uniji.

2009

Evropska unija vpelje prepoved testiranja na živalih s kozmetičnimi sestavinami.

2013

Zgodovinski trenutek. Evropska unija sprejme prepoved prodaje in uvoza izdelkov in sestavin, ki so testirani na živalih. V sklopu naše kampanje s Cruelty Free International zberemo 1 milijon podpisov.

2017

V sklopu naše kampanje s Cruelty Free International zberemo 3 milijone podpisov.

2018

V sklopu naše kampanje s Cruelty Free International zberemo 8 milijonov podpisov, ki jih predamo Združenim narodom, da za vedno prepovemo preizkušanje na živalih v kozmetične namene.

2019

Po svetu opažamo velik napredek. Junija postane Nevada druga država po Kaliforniji, ki prepove prodajo novih kozmetičnih izdelkov, preizkušenih na živalih. V Kanadi so 3 največje politične stranke naklonjene zakonu o prepovedi preizkušanja na živalih v kozmetične namene. Prepoved preizkušanja na živalih je sprejeta v Tajvanu in v Kolumbiji glasujejo za predlog zakona o prenehanju preizkušanja na živalih s kozmetičnimi izdelki in sestavinami.

KAKO TESTIRAMO NAŠE IZDELKE?

The Body Shop izdelki prestanejo obsežno testiranje, ki zagotovijo varno in učinkovito uporabo, a brez krutosti. Uporabljamo tri metode za testiranje, ki vključujejo računalniške podatke, laboratorijsko ustvarjena tkiva in ljudi.

1. In-silico (računalniško) analizo uporabljamo, da z razpoložljivimi podatki ocenimo primernost podobnih materialov s postopkom esktrapolacije teh informacij.
2. Laboratorijsko ustvarjena koža, tako imenovani EpiSkip (ki ga je ustvaril L'Oreal), nam omogoča, da izvajamo varnostne preglede na celicah, ki reagirajo skoraj enako kot človeška koža in pri tem ne škodujemo ljudem in živalim.
3. In nazadnje, da bi zagotovili toleranco ljudi na izdelke, pogosto testiramo naše izdelke z dodajanjem majhnih količin izdelka na kožo osebe. S tem dobimo potrditev, da je izdelek varen in učinkovit. Največkrat je to zadnja faza testiranja.
4. Tudi v prihodnje bomo po potrebi in pod nadzorom medicinskih strokovnjakov izvajali nadzorovana uporabniška testiranja, kjer posamezniki testirajo naše izdelke glede na tip kože in kozmetično učinkovitost.
Vsa kozmetična podjetja lahko uporabijo tovrstne metode testiranja. To želimo doseči z globalno kampanjo Forever Against Animal Testing.

6_4nd