Brezplačna dostava pri nakupu nad 40 €!

ZAVEDNO PROTI PREIZKUŠANJU NA ŽIVALIH

Bili smo prva svetovna blagovna znamka za lepoto, ki se je začela boriti proti testiranju na živalih v kozmetiki. V zadnjih treh desetletjih smo v kampanji sodelovali z organizacijo Cruelty Free International, naša skupna prizadevanja so leta 2013 privedla k prepovedi testiranja na živalih v Evropski uniji. Ampak to ni dovolj, saj 80 % držav sveta še vedno dovoljuje testiranje na živalih. Živali še naprej uporabljajo za testiranje in to prakso želimo preprečiti povsod in za vedno.

 

Žal v Sloveniji zaenkrat še ni možno podpisati peticije, a se zelo trudimo, da to spremenimo. Prosimo za malo potrpljenja.

Do leta 2018 bomo zbrali 8 milijonov podpisov in jih predali Organizaciji združenih narodov.

 

 
 

 

 


O CRUELTY FREE INTERNATIONAL ORGANIZACIJI

Spoznajte organizacijo Cruelty Free International, s katero sodelujemo zadnjih 28 let! Oglejte si naš video, kjer boste podrobneje spoznali njihovo in naše delo ter mite, ki zadevajo preizkušanje na živalih.

 


V KAJ VERJAMEMO

 

 

Že od nekdaj verjamemo v lepoto brez krutosti in v kampanje, ki ustvarjajo spremembe. Zato smo skupaj z organizacijo Cruelty Free International prvo globalno kozmetično podjetje, ki se je začelo zavzemati za živali in proti preizkušanju na njih. Naša prizadevanja se nadaljujejo, saj verjamemo v svet brez preizkušanja na živalih v kozmetične namene. Smo "cruelty-free", prijazni do živalih, 100 % vegetarijanski in certificirani z oznako Leaping Bunny.

The Body Shop
 
Proti preizkušanju na živalih

 

Pravzaprav smo prvo podjetje, ki je bilo leta 1997 certificirano z znakom Leaping Bunny. To je edini mednarodno priznan certifikat, ki potrošnikom omogoča enostavno prepoznavanje kozmetičnih izdelkov, ki niso bili testirani na živalih. Podjetje, ki pridobi tak certifikat, mora biti vedno odprto za neodvisno revizijo, ki se začne pri dobavni verigi in konča pri končnem izdelku ...

 

 

... in tako zagotovi, da deluje v skladu z zahtevami in strogimi merili certifikata Leaping Bunny. Logotip dajemo na vse naše izdelke, saj so vsi ustvarjeni brez testiranja na živalih. Če na kakšnem The Body Shop izdelku zasledite, da na njem ni logotipa, ne skrbite, zagotavljamo vam, da izdelek ni bil preizkušen na živalih in je v skladu s standardi Cruelty Free International.

The Body Shop
 


ZGODOVINA BOJA PROTI PREIZKUŠANJU NA ŽIVALIH

 

1989

The Body Shop prične s kampanjo proti testiranju na živalih pri kozmetičnih izdelkih in je s tem prvo globalno kozmetično podjetje s tovrstnimi prizadevanji.

1998

Zahvaljujoč naši vztrajni kampanji, vlada Združenega kraljestva prepove testiranje na živalih s kozmetičnimi izdelki in sestavinami.

2003

The Body Shop in BUAV (British Union for the Abolition of Vivisection, zdaj Cruelty Free International) začneta s kampanjo, ki zagotovi prepoved testiranja na živalih s kozmetičnimi izdelki v Evropski uniji.

2009

Evropska unija vpelje prepoved testiranja na živalih s kozmetičnimi sestavinami.

2013

Zgodovinski trenutek. Evropska unija sprejme prepoved prodaje in uvoza izdelkov in sestavin, ki so testirani na živalih. V sklopu naše kampanje s Cruelty Free International zberemo 1 milijon podpisov, ki pomembno vplivajo na spremembe v Južni Koreji, Novi Zelandiji in Indiji, ki imajo sedaj različne prepovedi. Temu naj bi sledila tudi Avstralija, in sicer v letu 2017 ter Tajvan leta 2019. Cruelty Free International so v Vietnamu usposobili znanstvenike, ki se dogovarjajo s tajsko in drugimi vladami o možnosti prepovedi testiranja na živalih v Zvezi držav Jugovzhodne Azije.

  

 

 

The Body Shop zaveza

 

 

Nobene od naših sestavin ali izdelkov nismo nikoli preizkusili na živalih in tudi v prihodnje ne bomo. Sestavine pridobivamo od dobaviteljev, ki izpolnjujejo Leaping Bunny pogoje in standarde. Tukaj ne delamo nobenih kompromisov: lahko ste prepričani, da so The Body Shop izdelki ustvarjeni z ljubeznijo do živali. Zato ponosno uporabljamo Leaping Bunny logotip.

 
Tega standarda ne more doseči vsako podjetje.

The Body Shop zaveza
 
The Body Shop zaveza

 


Za to je potrebna velika predanost našega podjetja, vključujoč redne revizije organizacije Cruelty Free International. Naš vsakdanji pristop do tega področja je zelo strog. Od naših dobaviteljev letno zahtevamo potrdilo, da sestavine niso testirane na živalih. Če take zaveze ne prejmemo, menjamo dobavitelja, v nekaterih primerih smo sestavino morali povsem izključiti iz izdelka in ga preoblikovati.

 

 

Torej, kako potem testiramo?

The Body Shop izdelki prestanejo obsežno testiranje, ki zagotovijo varno in učinkovito uporabo, a brez krutosti. Uporabljamo tri metode za testiranje, ki vključujejo računalniške podatke, laboratorijsko ustvarjena tkiva in ljudi.

 

In-silico (računalniško) analizo uporabljamo, da z razpoložljivimi podatki ocenimo primernost podobnih materialov s postopkom esktrapolacije teh informacij.

 

Laboratorijsko ustvarjena koža, tako imenovani EpiSkip (ki ga je ustvaril L'Oreal), nam omogoča, da izvajamo varnostne preglede na celicah, ki reagirajo skoraj enako kot človeška koža in pri tem ne škodujemo ljudem in živalim.

 

In nazadnje, da bi zagotovili toleranco ljudi na izdelke, pogosto testiramo naše izdelke z dodajanjem majhnih količin izdelka na kožo osebe. S tem dobimo potrditev, da je izdelek varen in učinkovit. Največkrat je to zadnja faza testiranja. Tudi v prihodnje bomo po potrebi in pod nadzorom medicinskih strokovnjakov izvajali nadzorovana uporabniška testiranja, kjer posamezniki testirajo naše izdelke glede na tip kože in kozmetično učinkovitost.

 

 

Prepovejmo preizkušanje na živalih po celem svetu!

Spodaj je zemljevid, na katerem so označene države, kjer je testiranje prepovedano. Ni jih veliko, kajne? To je treba spremeniti.

#ForeverAgainstAnimalTesting

  

 


Imate vprašanje?