Barion Pixel

INDEKS LJUBEZNI DO SEBE

V novembru in decembru 2020 smo 22.000 ljudi iz 21 različnih držav povprašali o tem, kako srečni so, kako dobro se počutijo in kako se cenijo. V sodelovanju z vodilnim raziskovalnim podjetjem Ipsos smo izvedli edino študijo na svetu, ki preučuje ljubezen do sebe. V nadaljevanju predstavljamo naše ugotovitve.

17-Create-your-Own-Gift-200pc-DESKTOP

CREATE YOUR OWN GIFT

Christmas can get pretty hectic for everyone. Give the gift of some quality me-time and the chance to pamper with our bath and body care gifts. With gift sets specially put together for ultimate relaxation and year-round favourites, like our Body Butters and shower gels, these bath and body gifts are perfect for everyone, from your nan to your boss.


KRIZA LJUBEZNI DO SEBE

Odkrili smo, da je povprečna vrednost indeksa ljubezni do sebe na lestvici od 0 do 100 samo 53. To pomeni, da vsak drugi na svetu do sebe občuti več dvoma kot ljubezni. A ni vse tako črno. Naša raziskava je dokazala tudi moč, ki jo ima ljubezen do sebe. Tisti, ki do sebe čutijo več ljubezni, hitreje okrevajo in hitreje izplavajo iz težkih situacij. Prav tako je imela pandemija Covida 19 na te ljudi veliko manj psiholoških posledic. Nekateri med njimi so od začetka pandemije beležili celo več ljubezni do sebe.

S to raziskavo želimo čim večjemu številu ljudi po svetu pomagati, da bi začutili ljubezen do sebe. Za celotno poročilo klikni na spodnjo povezavo ali v nadaljevanju preberi več o naših ključnih odkritjih.

01-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

NEKAJ KLJUČNIH PODATKOV INDEKSA LJUBEZNI DO SEBE

02-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

SAMOSPOŠTOVANJE

6 od 10 ljudi po vsem svetu si želi, da bi se bolj spoštovali.

03-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

GENERACIJA Z

4 od 10 pripadnikov generacije Z čutijo najmanj ljubezni do sebe.

04-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

DRUŽBENA OMREŽJA

Skoraj vsak tretji, ki na družbenih omrežjih preživi več kot 2 uri dnevno, čuti najmanj ljubezni do sebe.

KATERI OSEBNI DEJAVNIKI VPLIVAJO NA LJUBEZEN DO SEBE?

05-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

DRŽAVA

Najvišje na lestvico sta se uvrstili Danska in Avstralija z indeksom 62. Najnižje je Južna Koreja z indeksom 45, sledita ji Francija in Savdska Arabija z indeksom 48.

06-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

SPOL

Ženske občutijo več živčnosti, tesnobe in depresije kot moški. Pri pripadnikih LGBTQ+ skupnosti smo opazili nižji indeks ljubezni do sebe v primerjavi s cisspolnimi ali heteroseksualno usmerjenimi ljudmi.

07-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

STAROST

Ženske, starejše od 25 let, čutijo do sebe več ljubezni kot pripadniki generacije Z. Pripadnice generacije Z imajo v primerjavi z babyboom generacijo 2- do 3-krat bolj pogosto najnižji indeks ljubezni do sebe.

08-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

TRDOŽIVOST

7 od 10 ljudi poroča, da hitro izplavajo iz težke situacije. Tisti, ki do sebe čutijo več ljubezni, po težavah hitreje okrevajo - ljubezen do sebe nas naredi bolj trdožive.

KATERI DRUŽBENI DEJAVNIKI VPLIVAJO NA LJUBEZEN DO SEBE?

09-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

SAMOPODOBA & DRUŽBENA OMREŽJA

Tisti, ki na družbenih omrežjih preživijo več časa, imajo nižji indeks ljubezni do sebe: skoraj vsak tretji, ki je na družbenih omrežjih več kot 2 uri dnevno, ima enega izmed najnižjih indeksov ljubezni do sebe v primerjavi z vsakim petim, ki ne uporablja družbenih omrežij. Vprašani se strinjajo, da so vplivneži, slavni in modeli v oglasih glavni vzrok za nizko samopodobo.

10-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

LEPOTNA INDUSTRIJA

Večina je prepričana, da ima lepotna industrija, zaradi uporabe računalniško popravljenih fotografij in nedosegljivih idealov, negativen vpliv na samozavest. Mlajše ženske negativen vpliv lepotne industrije bolj pogosto opažajo tudi v pomanjkanju raznolikosti v oglaševanju kot starejše.

KAKŠNI SO NAŠI NASLEDNJI KORAKI?

Opažamo, da se izboljšuje pozitiven odnos do vseh teles, in ponosni smo, da smo tudi mi odigrali svojo vlogo - naše fotografije niso računalniško popravljene, naši modeli pa zelo raznoliki. Kljub temu pa se delo šele začenja. Na žalost se v družbi še vedno bolj pogosto pojavljata dvom vase in slaba samopodoba.

Ugotovitve iz naše raziskave bomo uporabili pri snovanju naših izdelkov in komunikacij, nova spoznanja in izboljšave pa še naprej delili z vami.

Naš cilj je v enem letu po vsem svetu spodbuditi milijon dejanj ljubezni do sebe in postati gonilna sila sprememb. Zavezani smo k premikanju meja ljubezni do sebe v nas, naši organizaciji, lepotni industriji in nenazadnje v svetu.

11-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

PREBERI CELOTNO POROČILO

Razišči še naše ostale ugotovitve iz raziskave o indeksu ljubezni do sebe.

Preberi več

0

ZAČUTI LJUBEZEN DO SEBE

Poišči navdih in se pridruži gibanju za ljubezen do sebe.

2

SVETLE LUČKE

Spoznaj neustrašne ljudi, ki so se pridružili gibanju za ljubezen do sebe.

3

KAJ JE LJUBEZEN DO SEBE?

Odkrij, kaj pravzaprav pomeni ljubezen do sebe.

4

KAKO ZAČUTITI LJUBEZEN DO SEBE?

Razišči navade, ki jih lahko že danes vneseš v svoj vsakdanjik.