NAŠA ZGODOVINA
DOBRODOŠLI V KAROSERIJI.
Naša zgodba se začne v Brightonu v Angliji leta 1976, ko se je ustanoviteljica trgovine The Body Shop, dama Anita Roddick, odločila narediti prve poslovne korake, saj je močno verjela v nekaj za tisti čas revolucionarnega: Anita je globoko v sebi verjela, da je posel lahko gonilna sila resničnih sprememb na bolje. Zvesto sledimo njeni viziji in z enako strastjo nadaljujemo pot, ki jo je začrtala Anita. Smo pristni in osredotočeni na ljudi. Že več kot 40 let kršimo pravila, slavimo tiste, ki nasprotujejo ustaljenim normam, in gojimo zavest pod našim praporom vključevanja ter podpore individualnosti in svobode bivanja.
NA NOVO SMO OPREDELILI LEPOTO
Ko je bila trgovina The Body Shop še v povojih, so v lepotni industriji veljale precej ustaljene predstave o tem, kako naj bi bile videti dekleta in ženske. Toda Anita je imela svoje mnenje. Verjela je, da lepota vsakega človeka izvira iz njegovega notranjega sveta. Iz veselja, aure in samozavesti, ki jo izžareva. Verjela je, da sta samosprejemanje in duševno zdravje gonilna sila in ključ do osebnega razvoja in blaginje vsakega človeka. Če torej skrbimo za svoj notranji svet, um in dušo, samodejno postanemo lepi ljudje.
Z leti se je izkazalo, da so lepe ženske srečne, močne in neodvisne ženske, ki izžarevajo samozavest in moč. To je dokaz, da lepota resnično prihaja od znotraj in da jo lahko najučinkoviteje osvojimo tako, da negujemo svoj um in dušo.
To je za Anito pomenilo lepoto, saj je verjela, da je glavni namen njenih kozmetičnih izdelkov biti bolj osnovna „sestavina“ vsakodnevnega rituala ljubezni do sebe in nikakor ne lažne obljube o hujšanju in preprečevanju staranja, ki jih promovira kozmetična industrija. Anita ni želela ustvarjati izdelkov za ženske, da bi imele določeno zunanjo podobo. Njen cilj je bil pomagati vsaki ženski, da se bo počutila dobro in iz sebe izvabila najboljšo različico sebe. „Mislim, da bi se vse poslovne prakse zelo izboljšale, če bi jih vodila ženska načela.“ Dame Anita Roddick - ustanoviteljica THE BODY SHOP
PODJETJA IMAJO MOČ ZA POZITIVNE SPREMEMBE V SVETU.
The Body Shop ima korenine v aktivizmu, naša zgodovina aktivizma pa se je začela leta 1986. Takrat je Anita sodelovala z organizacijo Greenpeace pri kampanji „Save the Whale“ (Rešimo kita), s katero se je borila proti brutalni praksi kitolova, pozivala k ustavitvi kitolova in promovirala jojobino olje kot idealno alternativo kitovim mastem, ki se je v tistem času pogosto uporabljalo v kozmetični industriji. Začeli smo odločno in jasno povedali, kako nameravamo nadaljevati. Danes smo zaupanja vredna svetovna blagovna znamka, ki ima za seboj večdesetletno zgodovino uspešnega aktivizma.
Več