Barion Pixel

NAŠA ZGODOVINA

DOBRODOŠLI V KAROSERIJI.

Naša zgodba se začne v Brightonu v Angliji leta 1976, ko se je ustanoviteljica trgovine The Body Shop, dama Anita Roddick, odločila narediti prve poslovne korake, saj je močno verjela v nekaj za tisti čas revolucionarnega: Anita je globoko v sebi verjela, da je posel lahko gonilna sila resničnih sprememb na bolje. Zvesto sledimo njeni viziji in z enako strastjo nadaljujemo pot, ki jo je začrtala Anita. Smo pristni in osredotočeni na ljudi. Že več kot 40 let kršimo pravila, slavimo tiste, ki nasprotujejo ustaljenim normam, in gojimo zavest pod našim praporom vključevanja ter podpore individualnosti in svobode bivanja.

„Posel oblikuje svet. Sposobna so spremeniti družbo na skoraj vse možne načine.“

Dame Anita Roddick
USTANOVITELJICA TRGOVINE ZA NEGO TELESA

NISMO POVPREČNO KOZMETIČNO PODJETJE.KAKO SE JE ZAČELO.

Ko je leta 1976 podjetje The Body Shop začelo delovati, je bila to le majhna trgovina na ulicah Brightona v Angliji. Vendar je bila kultura tega majhnega podjetja, kar zadeva koncept lepote, popolnoma drugačna od kulture velikih igralcev v kozmetični industriji.

Anita Roddick, ki je bila takrat stara 33 let, je odprla trgovino z naravno kozmetiko, ki jo je hranila v svoji garaži. Pobarvala jo je celo z zelenimi stenami, da je lahko prikrila madeže, ki so nastali zaradi vlage. Anita je veliko potovala in opazila, da nikjer ni bilo naprodaj majhnih ali srednje velikih kopalniških izdelkov. Začela je s 15 različnimi kozmetičnimi izdelki v petih različnih embalažah, tako da je bilo po njenih besedah videti, kot da ima vsaj 100 različnih izdelkov. Da bi javnost prepričala, naj vstopi v njeno trgovino, je pločnik pred vhodom v trgovino „poškropila“ z različnimi parfumi, pri tem pa ni pozabila odišaviti tudi različnih točk v trgovini.

Izdelki so bili pakirani v majhne plastične stekleničke, ki jih je bilo mogoče reciklirati, in tako je z vsem tem ustvarjala podobo okolju prijazne trgovine, čeprav to ni bil njen prvotni cilj.

„Recikliramo vse, ne le zaradi spoštovanja okolja, temveč tudi zaradi ekonomičnosti, saj nimamo veliko steklenic. Na našo srečo smo zadeli v srce velikemu številu potrošnikov po vsem svetu,“ je leta 1993 dejala ustanoviteljica našega podjetja in želela pokazati, da je bila po naključju ob pravem času na pravem mestu, ko se je svet začel zavedati okoljskih vprašanj.

V trgovini The Body Shop je bilo mogoče najti izdelke za vsako osebo in vsako potrebo, ki so omogočali dobro počutje v telesu in nikoli niso dajali lažnih obljub. To je bila Anita Roddick, nekonvencionalna podjetnica, ki ji je uspelo pustiti edinstven pečat v globalnem poslovnem svetu.
„Družbene in okoljske razsežnosti so sestavni del same strukture podjetja. To ni niti naš prvi niti zadnji cilj, temveč stalen in sestavni del vsega, kar počnemo.“

Dame Anita Roddick
USTANOVITELJICA TRGOVINE ZA NEGO TELESA

PIONIRJI DRUŽBENIH SPREMEMB

Ta pristop je bil že pred več kot 40 leti zelo inovativen za svoj čas. The Body Shop je bil vedno več kot le lepotna znamka, saj so ga gnali Anitina strast in ljubezen do planeta ter njen borbeni duh, ki se je izražal v kampanjah za ozaveščanje o pomembnih družbenih vprašanjih. Imela je svoj namen, katerega osnovna zahteva je bila zagotavljanje ravnovesja med dobičkom ter temeljnimi etičnimi načeli in vrednotami blagovne znamke. Svojih izdelkov ali njihovih sestavin nismo nikoli testirali na živalih in v proizvodnem procesu nismo nikoli izkoriščali ljudi.

Prek programa pravične trgovine v skupnosti pošteno in odgovorno trgujemo s tisoči proizvajalcev, kmetov in dobaviteljev po vsem svetu, saj vemo, da prejemajo poštene plače ter delajo v zdravih in humanih razmerah, hkrati pa prispevajo k blaginji svojih lokalnih skupnosti. Danes našemu zgledu sledi vse več blagovnih znamk. Pozdravljamo jih vse. Naš svet jih potrebuje.
„Lepota je zunanja oblika vsega, kar imate radi pri sebi.“

Dame Anita Roddick
USTANOVITELJICA PODJETJA BODY SHOP

NA NOVO SMO OPREDELILI LEPOTO

Ko je bila trgovina The Body Shop še v povojih, so v lepotni industriji veljale precej ustaljene predstave o tem, kako naj bi bile videti dekleta in ženske. Toda Anita je imela svoje mnenje. Verjela je, da lepota vsakega človeka izvira iz njegovega notranjega sveta. Iz veselja, aure in samozavesti, ki jo izžareva. Verjela je, da sta samosprejemanje in duševno zdravje gonilna sila in ključ do osebnega razvoja in blaginje vsakega človeka. Če torej skrbimo za svoj notranji svet, um in dušo, samodejno postanemo lepi ljudje.

Z leti se je izkazalo, da so lepe ženske srečne, močne in neodvisne ženske, ki izžarevajo samozavest in moč. To je dokaz, da lepota resnično prihaja od znotraj in da jo lahko najučinkoviteje osvojimo tako, da negujemo svoj um in dušo.

To je za Anito pomenilo lepoto, saj je verjela, da je glavni namen njenih kozmetičnih izdelkov biti bolj osnovna „sestavina“ vsakodnevnega rituala ljubezni do sebe in nikakor ne lažne obljube o hujšanju in preprečevanju staranja, ki jih promovira kozmetična industrija. Anita ni želela ustvarjati izdelkov za ženske, da bi imele določeno zunanjo podobo. Njen cilj je bil pomagati vsaki ženski, da se bo počutila dobro in iz sebe izvabila najboljšo različico sebe. „Mislim, da bi se vse poslovne prakse zelo izboljšale, če bi jih vodila ženska načela.“ Dame Anita Roddick - ustanoviteljica THE BODY SHOP

OPOLNOMOČENJE ŽENSK

Anita je bila prava aktivistka. In prav to je bilo tisto, kar je podjetju The Body Shop dalo temeljni namen in strast do družbenih sprememb, nas navdihnilo in dalo močan zagon našemu aktivizmu. Kot prava feministka in borka za človekove pravice je Anita našo blagovno znamko od temeljev „zgradila“ na nekaterih temeljnih načelih: krepitev vloge žensk in deklet, ki jo podpiramo z vsakim izdelkom, ki ga oblikujemo, in vsako odločitvijo, ki jo sprejmemo kot podjetje, nenehni in nepopustljivi boj za enakost ter ustvarjanje priložnosti za ženske prek našega programa pravične trgovine v skupnosti. Načela, kot so vključevanje, sodelovanje in empatija, so za nas temelj naše blagovne znamke.

PODJETJA IMAJO MOČ ZA POZITIVNE SPREMEMBE V SVETU.

The Body Shop ima korenine v aktivizmu, naša zgodovina aktivizma pa se je začela leta 1986. Takrat je Anita sodelovala z organizacijo Greenpeace pri kampanji „Save the Whale“ (Rešimo kita), s katero se je borila proti brutalni praksi kitolova, pozivala k ustavitvi kitolova in promovirala jojobino olje kot idealno alternativo kitovim mastem, ki se je v tistem času pogosto uporabljalo v kozmetični industriji. Začeli smo odločno in jasno povedali, kako nameravamo nadaljevati. Danes smo zaupanja vredna svetovna blagovna znamka, ki ima za seboj večdesetletno zgodovino uspešnega aktivizma.

Več