KAJ SMO DOSLEJ DOSEGLI.
4. oktobra 2018, na svetovni dan živali, sta The Body Shop in Cruelty Free International na sedežu Združenih narodov (ZN) v New Yorku predložila 8,3 milijona podpisov proti testiranju kozmetike na živalih, da bi ustvarila močan mednarodni okvir za odpravo testiranja na živalih in hkrati spodbudila agendo ZN za trajnostni razvoj do leta 2030 ("Agenda 2030 za trajnostni razvoj").
Zbiranje teh podpisov proslavljamo kot vrhunec skupnega boja. Boj, ki traja že več kot 30 let in ga vodijo The Body Shop, prva mednarodna kozmetična znamka, ki se aktivno bori proti testiranju kozmetičnih izdelkov na živalih, in njeni zvesti partnerji v tej kampanji, ljudje iz Cruelty Free International, prve mednarodne neprofitne organizacije za varstvo in zaščito pravic živali, ki si predano prizadevajo za odpravo testiranja kozmetičnih izdelkov in sestavin na živalih. Naše skupno prizadevanje je najbolj ambiciozna kampanja proti testiranju kozmetičnih izdelkov na živalih ter služi kot zgled in navdih za ukrepanje podjetij, vlad in državljanov.
Podpisi, ki smo jih v 15 mesecih zbrali od podpornikov naše peticije po vsem svetu, pozivajo države ZN, naj formalizirajo mednarodni okvir, ki bo povsod in za vedno odpravil testiranje kozmetike na živalih.