Barion Pixel

Pogosta vprašanja

Lahko si premislite in imate pravico odstopiti od sklenjene pogodbe v štirinajstih (14) koledarskih dneh, brez obrazložitve, navedbe razlogov za odstop in brez dodatnih stroškov, razen tistih, ki so izrecno navedeni v zakonu (okvirno, neposredni stroški vračila izdelkov in .itd.) Če se odločite za odstop od naročila, vam povrnemo celoten znesek, ki ste ga plačali za nakup izdelkov. Pomembno opozorilo: Če odstopite od naročila, morajo biti izdelki vrnjeni v enakem stanju, kot ste jih prejeli, torej popolni in nepoškodovani, njihova embalaža mora biti takšna, kot je običajno priložena izdelkom, in biti v odličnem stanju.
Svoje naročilo lahko spremenite kadar koli med postopkom naročanja. Ko je bilo poslano in plačano, ni več mogoče spreminjati. Vendar imate pravico do odstopa v skladu s pogoji, določenimi v Pogojih & Pogoji.
Če niste prejeli e-poštnega sporočila s potrditvijo vašega naročila, lahko preverite stanje naročila v svojem računu ali nas kontaktirate in preverili ga bomo namesto vas.
Ko zaključite spletno naročilo, boste preusmerjeni na stran, ki prikazuje povzetek vašega naročila ter pogoje plačila in dostave. Takoj po zaključku vam pošljemo potrditveno e-poštno sporočilo, da smo vašo zahtevo za naročilo uspešno prejeli. Takoj ko preverimo njegove podrobnosti, vam bomo poslali drugo e-poštno sporočilo, ki bo potrdilo, da ga sprejemate. Prav tako se lahko prijavite v svoj "Račun" in preverite zadnja naročila tako, da izberete razdelek "Moja naročila".
Pazljivo preverite, ali ste pravilno vnesli podatke o kartici. Za dodatna pojasnila se lahko obrnete na Službo za pomoč strankam na telefonsko številko 0731 221 420, od ponedeljka do petka od 9.30 ure. -18:00 (razen praznikov).
Da, naročilo lahko zaključite kot gost, ne da bi morali ustvariti račun. Tudi takrat bomo morali vedeti nekaj vaših podatkov, da lahko obdelamo vaše naročilo, kot sta vaš e-poštni naslov in vaš naslov, zato se izrecno strinjate s Pogoji & ; Pogoji in Politika zasebnosti. V vsakem primeru podatki ne bodo več kot tisti, ki jih potrebujemo, da vemo, kam poslati vaše naročilo, in za ta namen bomo imeli vaše izrecno soglasje!
Po zaključku naročila žal ne morete spremeniti načina plačila.
Ko oddate naročilo, prejmete dve e-pošti. Prvi je potrdilo o prejemu naročila, drugi pa potrdilo o odpremi. To drugo e-poštno sporočilo vključuje naslednje informacije: kupljene izdelke, podatke o plačilu, način dostave in podrobnosti, številko za sledenje. Če iz kakršnega koli razloga ne prejmete tega e-poštnega sporočila, preverite mapo z vsiljeno pošto. Če ne najdete e-pošte in jo potrebujete, se obrnite na contact@thebodyshop.ro in mi bomo to storili namesto vas. Ogledate si lahko tudi status vašega naročila z dostopom do "Moja naročila", ki ga po prijavi najdete pod rubriko "Račun".
Naše podjetje bo o morebitni nedobavljivosti izdelkov obvestilo s podobnimi besednimi označbami, ki bodo v spletni trgovini izpisane poleg nedobavljivega izdelka. Naše podjetje si pridržuje pravico, da vas obvesti v primeru nedobavljivosti izdelka (po oddaji vašega naročila). V tem primeru lahko z izrecno izjavo prekličete celotno naročilo ali soglašate z izvedbo naročila glede na razpoložljive izdelke.
Ja lahko. Samo telefonsko se morate obrniti na izbrano trgovino in naše strokovno osebje vas bo podrobno obvestilo o izdelku, ki ga iščete, in njegovi razpoložljivosti. Preiščite naš seznam trgovin in poiščite najbližjo trgovino The Body Shop.
Ne, naše podjetje ne hrani podatkov o vaši kartici. Če se odločite za plačilo naročila s kartico, boste preusmerjeni na spletno stran partnerske banke, kjer boste morali slediti postopku, ki ga ta nakazuje. Zaradi tega naše podjetje izrecno izjavlja, da ne obdeluje podatkov finančne narave in v zvezi s tem ne nosi nobene odgovornosti.
Da, vse cene izdelkov, prikazane v naši spletni trgovini, vključujejo DDV.
Naročila lahko plačate s kreditnimi karticami, kot so Visa, MasterCard, Maestro. Plačate lahko tudi z bančnim pologom ali po povzetju.
Za najboljšo storitev priporočamo uporabo naše spletne trgovine za naročanje preko naše spletne strani, iz računalnika ali mobilnega telefona. Če imate težave z oddajo naročila prek naše priporočene spletne trgovine, bomo z veseljem sprejeli vaše naročilo po telefonu. Za telefonska naročila na podlagi ustrezne zakonodaje žal ne moremo sprejeti plačil z debetnimi/kreditnimi ali predplačniškimi karticami.
Po oddaji vaše zahteve za naročilo bo na e-poštni naslov, ki ste nam ga posredovali, poslano samodejno e-poštno sporočilo s podrobnostmi o vašem naročilu. To samodejno e-poštno sporočilo je le potrditev, da je bilo vaše naročilo prejeto z navedeno vsebino, in ga nikakor ne predstavlja sprejem naročila ali dogovor o pogojih prodaje s strani našega podjetja Takoj, ko bo naše podjetje potrdilo dobavljivost izdelkov in pravilnost naročila, vam bomo poslali novo potrditveno e-poštno sporočilo o sprejemu in. Odprema vašega naročila V zgornjem e-poštnem sporočilu je sledilna številka za pošiljko vašega naročila (referenca za sledenje), ki jo lahko uporabite za sledenje vašega naročila na spletni strani podjetja, s katerim sodelujemo.
Izdelke lahko kupite v naši spletni trgovini in vam jih dostavimo kamor koli v Romuniji prek kurirske službe, s katero sodelujemo.
Naročeni izdelki so odposlani (v okviru razpoložljive zaloge) v roku največ 3 koledarskih dni od dneva posameznega naročila. Izdelki se štejejo za dostavljene, ko so predani kurirju.
Če ste naročilo izpolnili kot gost in zato nimate računa, lahko sledite svojemu naročilu, ko prejmete potrditveno e-pošto. Ko oddate naročilo, prejmete dve e-poštni sporočili. Prva je potrditev prejema vaše zahteve za naročilo, druga pa potrditev odpreme. V tem drugem e-poštnem sporočilu boste našli povezavo, ki jo potrebujete za sledenje naročilu na spletni strani kurirske službe, s katero sodelujemo.
Naše podjetje odpošlje vsa naročila naslednji delovni dan po vaši potrditvi naročila.
Če želite biti obveščeni o podrobnostih vašega naročila in izdelkov, ki ste jih izbrali, lahko obiščete svoj "Račun" in natančneje pododdelek "Moja naročila".
Na žalost trenutno nimamo možnosti pošiljanja vašega naročila na različne naslove, kar pomeni, da bodo različni izdelki dostavljeni na različne naslove, vendar je najbolje, da ga razdelite na toliko naročil, kot želite, da vaši izdelki dosežejo.
Žal trenutno nimamo možnosti pošiljanja vašega naročila še isti dan.
Če želite ustvariti "Račun" na našem spletnem mestu, kliknite drugo ikono v zgornjem desnem kotu spletnega mesta ("človek"). To vas bo pripeljalo do "Ustvari račun" in nato vnesite zahtevane podatke. Z ustvarjanjem računa nujno sprejemate pogoje & Pogoji in Politika zasebnosti in varstva osebnih podatkov.
Svoje podatke lahko kadar koli spremenite tako, da obiščete "Račun", kjer lahko uredite svoj profil.
Če želite videti zgodovino vseh naročil, ki ste jih naredili, se prijavite v svoj "Račun", izberete s seznama "Moja naročila" in nato imate dostop do katerega koli naročila, ki ga želite videti. Pomembna opomba: Če niste ustvarili računa in ste naše spletno mesto obiskali kot gost, boste morali prejeti e-poštno sporočilo s potrditvijo pošiljanja, da si lahko ogledate svoje naročilo. Opozarjamo vas, da ob oddaji naročila prejmete dve elektronski pošti. Prva je potrditev prejema vaše zahteve za naročilo, druga pa potrditev odpreme. V tem drugem e-poštnem sporočilu je tudi povezava za sledenje vašemu naročilu na spletni strani kurirske službe, s katero sodelujemo.
Ni obvezno imeti računa 'The Body Shop', saj lahko brskate po našem spletnem mestu in naročite kot gost, če želite vnesti boste morali samo svoj e-poštni naslov in geslo, medtem ko bodo ostali podatki, kot je vaš naslov, že vnaprej izpolnjeni.
Varovanje vaših osebnih podatkov jemljemo zelo resno, kar je gonilo delovanja našega podjetja. Za popolnejše informacije lahko odprete stran "Politika zasebnosti", razen osnovnih podatkov, ki so potrebni za pošiljanje vašega naročila. Če uporabljate računalnik, ki ga uporabljate z nekom drugim, je najbolje, da se odjavite iz svojega računa, ko končate z nakupovanjem. To lahko storite tako, da tapnete ikono Odjava.
Od trenutka, ko se odločite za prejemanje naših e-poštnih sporočil, vas bomo prek storitve glasila občasno kontaktirali, da vas obveščamo o najnovejših novicah v zvezi z našimi izdelki, kot tudi o promocijah, ki jih lahko najdete na naši spletni strani. trgovini, ampak tudi v fizičnih trgovinah v naši mreži. Prejeli boste tudi naše e-poštne opomnike, da dokončate svoje nakupe, če ste v košarici pustili izdelke.
Naš cilj je, da vsi naši izdelki pridejo do vas v odličnem stanju in popolnoma zadovoljijo vaše želje in potrebe. Če iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni s kakovostjo naših izdelkov, bi to radi vedeli, da bi jih lahko po potrebi izboljšali. Zato nam sporočite svojo težavo. V ta namen nas lahko kontaktirate tukaj. Za več informacij kliknite tukaj.
V roku največ 5 delovnih dni od dneva vračila vam bomo povrnili vrednost vrnjenih izdelkov z bančnim nakazilom na račun IBAN v RON, sestavljen iz 24 znakov, ki ga je kupec navedel v obrazcu za vračilo.
Če embalaža izdelka ni odprta ali poškodovana, ga lahko vrnete v roku 14 dni od prejema naročila. Če izdelke vračate v "The Body Shop", to storite skupaj z izpolnjenim obrazcem Formularului de Retur.
Če želite izdelek vrniti, obiščite stran »Politika vračila«.