Barion Pixel

NAŠE ZAVEZE ZA
K TRAJNOSTI

"Družbeni in okoljski ukrepi so pomemben del strukture in filozofije našega podjetja. Za nas v The Body Shop družba in okolje nista na prvem mestu, temveč sta sestavni del našega poslovanja." - Dame Anita Roddick

To so ukrepi, ki jih izvajamo v boju za pravičnejši in lepši svet. Oglejte si, kako lahko pomagate tudi vi.

TRAJNOSTNO POROČANJE

Podjetje The Body Shop je že več kot 40 let vodilno v prizadevanjih za socialno in okoljsko pravičnost. Zavezani smo k etičnosti, trajnostnemu in vključujočemu delovanju ter s svojo prisotnostjo navdihujemo vse okoli sebe. Bolj ko rastemo in sodelujemo s svojimi strankami in svetom nasploh, večja in pomembnejša je razlika, ki jo lahko naredimo v življenju ljudi in pri podpiranju dobrega počutja našega planeta. Vsako leto poročamo o svojem trajnostnem napredku. Zaradi preglednosti in večje odgovornosti zagotavljamo tudi dodatne informacije o naši uspešnosti na področjih gospodarske, okoljske in družbene trajnosti,Trajnostno poročilo za leto 2020 si lahko preberete tukaj ali prenesete tukaj.

RECIKLIRANA PLASTIKA PREK NAŠEGA PROGRAMA PRAVIČNE TRGOVINE V SKUPNOSTI.

Leta 2019 smo začeli pridobivati reciklirano plastiko prek programa pravične trgovine v skupnosti. Plastično maso pridobivamo od marginaliziranih predelovalcev v Indiji, ki nam ponujajo pošteno ceno, stabilen dohodek in boljše delovne pogoje v neformalnem, pogosto nestanovitnem in diskriminatornem sektorju zaposlovanja.V prvem letu našega partnerstva smo prek programa pravične trgovine v skupnosti kupili 250 ton reciklirane plastike, ki smo jo uporabili v embalaži naših šamponov in balzamov za lase. Do konca leta 2021 smo prek programa pravične trgovine v skupnosti kupili več kot 900 ton reciklirane plastike. S tem programom smo pripomogli k zmanjšanju obstoječih odpadkov in hkrati spodbujali pozitivne družbene spremembe.

Preberi več

RECIKLIRANI MATERIALI ZA NAŠO EMBALAŽO.

V svoji embalaži uporabljamo več plastike PCR IN postopoma zmanjšujemo količino primarne plastike na najmanjšo možno mero. Trenutno skoraj vsa naša plastična embalaža izdelkov iz PET vsebuje 100 % recikliranega materiala, velik odstotek te embalaže pa je iz materialov, ki jih pridobivamo v okviru sodelovanja z organizacijo Plastics for Change v okviru pravične trgovine s skupnostmi.V letu 2020 je bilo 29 % vse uporabljene plastike iz recikliranih materialov. Vendar si v trgovini The Body Shop prizadevamo in pričakujemo, da bomo ta cilj dosegli veliko prej. naš dolgoročni cilj je razviti krožni model za upravljanje naše embalaže in zavezani smo, da bo do leta 2030 100 % naše embalaže mogoče reciklirati in ponovno uporabiti.

Preberite več

VEGANSKA IN VEGETARIJANSKA LEPOTA

100-odstotno vegansko. To je naš cilj in smo na pravi poti.Celoten proces, dokler vsi naši izdelki ne postanejo veganski, zahteva veliko priprav. Resnica je, da obstaja veliko čudnih stvari, ki vam jih kozmetična industrija ne hiti povedati. kozmetične sestavine nas običajno zelo zmedejo. Idealno bi bilo, če bi lahko uživali v naših izdelkih, ne da bi morali vsakič znova skrbeti za etikete in sezname sestavin ter poskušati razbrati, ali je vsak izdelek skladen z vašimi vrednotami. To je naša naloga. In vemo, da je vse, kar si želite, to, da se ob uporabi naših izdelkov počutite čudovito v vseh pogledih. Zato bomo poskrbeli za to, vi pa imate našo besedo, da bomo storili vse, kar je v naši moči, da naši izdelki ne bodo ustrezali le vašim potrebam in željam, temveč tudi vašim moralnim vrednotam. Za zdaj so naši izdelki 100-odstotno vegetarijanski in 60-odstotno veganski. Pred kratkim smo se odločili, da ta odstotek povečamo. Z veseljem vam sporočamo, da bodo do konca leta 2023 vse sestave naših izdelkov certificirane kot veganske s strani organizacije The Vegan Society. *

Preberi več

BREZ KRUTOSTI

NAŠ CILJ JE ZA VEDNO ODPRAVITI KRUTO PRAKSO TESTIRANJA NA ŽIVALIH ZA PROIZVODNJO KOZMETIKE.

Za pravice živali se borimo že od leta 1989. Danes približno 80 % držav po svetu nima zakonodaje o testiranju na živalih pri proizvodnji kozmetike, mi pa si skupaj s prijatelji in partnerji iz organizacije Cruelty Free International v okviru naše aktivistične kampanje Za vedno proti testiranju na živalih prizadevamo za prepoved testiranja na živalih pri proizvodnji kozmetike po vsem svetu... za vedno. 4. oktobra 2018, na svetovni dan živali, sta The Body Shop in Cruelty Free International zbrala 8,3 milijona podpisov proti testiranju na živalih pri proizvodnji kozmetike, ki sta jih predala sedežu Združenih narodov v New Yorku. Njihov cilj je bil ustvariti globalni okvir za odpravo testiranja na živalih in hkrati spodbujati agendo ZN za trajnostni razvoj. Podpisi, ki so jih podporniki gibanja z vsega sveta zbrali v samo 15 mesecih, pozivajo države ZN, naj formalizirajo mednarodni okvir za odpravo poskusov na živalih pri proizvodnji kozmetike kjer koli in za vedno. Leta 2021 je The Body Shop v sodelovanju z organizacijo Cruelty Free International združil moči z Dove in PETA ter lobiral pri Evropski komisiji, da bi zagotovila ohranitev prepovedi testiranja na živalih, ki jo je Evropska unija leta 2013 sprejela z uvedbo novih predpisov EU o testiranju kemikalij.

Preberi več