Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine The
Body Shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o
varstvu osebnih podatkov in Zakonom o elektronskih komunikacijah.
S spletno trgovino The Body Shop (v
nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje (v nadaljevanju »ponudnik«):
Ime podjetja: IQ Verde d.o.o.
Naslov: Bleiweisova cesta 30, Kranj,
4000 Kranj
Naslov spletne trgovine: The Body
Shop, Supernova Rudnik, Jurčkova cesta 233, 1000 Ljubljana
Direktor: Eleftherios Koklas
E-naslov: contact@thebodyshop.si
Davčna številka: SI 30331676
Matična številka: 9598448000
Številka bančnega računa: SI56 2900
0005 3878 022 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.)
Št. registrskega vložka: 2024/6334 (Registrirano pri okrožnem sodišču v Kranju)
Zavezanec za DDV: DA
Splošni pogoji poslovanja določajo
delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter
urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki
so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji
naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo
naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Z nakupom v spletni trgovini se kupec
strinja s Pogoji poslovanja ter potrjuje, da jih je prebral in razumel. Pogoji
poslovanja so sestavni del prodajne pogodbe. Z nakupom kupec izjavlja, da je
starejši od 18 let in mu ni odvzeta poslovna sposobnost. Kupec je dolžan podati
popolne, točne in resnične podatke, ki so potrebni za obdelavo naročila.
Ponudnik si pridržuje pravico do
kakršnih koli sprememb Pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe
veljajo od trenutka objave in so za kupca zavezujoče. Kupec je dolžen Pogoje
poslovanja preveriti ob vsakem nakupu. Kupec lahko kadarkoli zahteva od
ponudnika Pogoje poslovanja, ki so veljali ob njegovem nakupu.
VRSTE UPORABNIKOV
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino
z elektronsko pošto postane obiskovalec gost spletne trgovine, s potrjeno
registracijo v spletno trgovino pa postane član. Tako gost kot član (v
nadaljevanju kupec) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini.
Ob registraciji v spletno trgovino
pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske
pošte in geslo ter postane član spletne trgovine.
Kupec je lahko fizična ali pravna
oseba.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še
preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
• podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito
komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene lastnosti izdelkov,
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu,
naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
• cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti
prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave in druge dajatve, ter rok
veljavnosti tega podatka,
• način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega
podatka,
• časovno veljavnost ponudbe,
• informacijo o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali
pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče
vnaprej izračunati,
• rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis
pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s
43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
• pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni
osebi ali službi za stike s kupci.
NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom
in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje
prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so
vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo za ponudnika in kupca. Kot kupec
velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše
spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba je v elektronski
obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa samodejno
prejme račun na vpisan elektronski naslov.
POSTOPEK NAKUPA
Ko najdete izdelek, ki ga želite
kupiti, kliknite na gumb »V košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo
vsebuje artikle, ki jih želite kupiti. Nakup lahko opravite kot gost ali se
prijavite oziroma registrirajte, če prvič opravljate nakup v spletni trgovini.
Nato vpišite svoje podatke za dostavo in izvedite plačilo.
Koraki postopka nakupa
Dodajanje izdelkov v nakupovalno
košarico
Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte
v košarico s klikom na »V košarico«. Izdelki so razvrščeni po kategorijah in
kolekcijah, poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika. Za več informacij o
izdelku kliknete na sliko ali ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno
število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko pozneje nadaljujete
nakupovanje ali zaključite nakup. V prvem primeru se bodo izdelki v košarici
shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite
oziroma spremenite količino.
Izbira plačilnega načina in dostave
Če ste registrirani uporabnik, se
prijavite v račun s svojim uporabniškim imenom in geslom tako, da ju vnesete v
za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki lahko nakup opravite kot gost in izpolnite
obrazec. Polja, označena z zvezdico (*), so obvezna.
Izberite način dostave in plačila.
Pred plačilom odkljukate okence s
splošnimi pogoji poslovanje. Vnos podatkov potrdite s klikom na gumb »Potrdite
naročilo«.
Plačilo
Pri plačilu z bančno kartico boste
preusmerjeni na stran za spletna plačila Barion.
Če izberete plačilo po predračunu,
boste na e-naslov prejeli podatke za plačilo nakupa.
Če izberete plačilo po povzetju,
boste znesek poravnali dostavni službi.
NAČINI PLAČILA IN CENE
Ponudnik omogoča naslednje načine
plačila:
• plačilo po povzetju,
• plačilo po predračunu,
• plačilo z debetno oz. kreditno kartico.
Vse cene v spletni trgovini so v
evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cene ne vključujejo
stroška dostave, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje
naročila in v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj
navedenimi pogoji.
Čeprav se trudimo, da bi zagotovili
najbolj točne podatke na spletni strani, se lahko zgodi, da je podatek o ceni
napačen. V primeru, da je cena bistveno drugačna od znane, splošno sprejete ali
ocenjene cene izdelka, prodajalec ni dolžan kupcu zagotoviti izdelka po
pomanjkljivi ceni, lahko pa mu ponudi možnost dostave po pravi ceni. Kupec se
odloči, ali bo izdelek kupil po pravi ceni.
Plačilo po povzetju
Izdelki se lahko plačajo po povzetju,
vendar si ponudnik pridržuje pravico, da v primeru prvega neuspešno prevzetega
naročila, zahteva pri drugem naročilu plačilo po predračunu ali s kartico.
Pri plačilo po povzetju lahko
nastanejo dodatni stroški, ki so neodvisni od ponudnika in jih zaračuna
transportno podjetje.
Plačilo po predračunu
(položnica, nakazilo prek SWIFT številke, ipd.)
Nakup se šteje za opravljen z dnem,
ko ponudnik prejme znesek na svoj bančni račun, takrat se tudi naročeni izdelki
pošljejo kupcu.
Kupec pri nakazilu uporabi podatke,
ki ji ob naročilu prejme na elektronski naslov.
Plačilo z bančno kartico
Skladno z evropsko Direktivo o
plačilnih storitvah, je treba vse spletne nakupe s plačilnimi karticami
potrjevati z močno avtentikacijo oziroma preverjanjem istivestnosti kupca.
Izjema so plačila, ki predstavljajo manjše tveganje (manjše vrednosti ali ponavljajoče
se transakcije). Kupec mora pri svoji banki preveriti, kakšne zahteve in
postopki so potrebni za varno spletno plačilo oz. Na kakšen način potrdi znesek
plačila za izvedbo nakupa v spletni trgovini.
Pri plačilih z bančnimi karticami
ponudnik uporablja storitev Barion.
NAKUP ZA PRAVNE OSEBE
Postopek nakupa za pravne osebe je
popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se pri oddaji podatkov odkljuka okence z »Vnesite
podatke za podjetje«.
PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA
POGODBE
Odstop brez navedenega
razloga
Kupec ima možnost, da brez navedenega
razloga odstopi od pogodbe v roku 14 dni od prejema izdelkov. Navedeni 14
dnevni rok se začne šteti z dnem, ko kupec pridobi pravico posesti nad blagom.
Če kupec odstopi od pogodbe, mu
podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh
od dneva prejetja obvestila o odstopu oz. dokler ne prejme vrnjenega blaga,
povrne vsa prejeta sredstva. Višina sredstev se lahko zmanjša, v kolikor kupec
zmanjša vrednost blaga zaradi neprimernega ravnanja z blagom, ki ni nujno
potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.
Kupec mora izdelek vrniti ponudniku
nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen,
pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to
kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno
potrebno za ugotovitev dejanskega stanja izdelka. Kupec odgovarja za zmanjšanje
vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za
ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.
Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z
odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelka (ki se v primeru pošiljanja
obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za
pošiljko/paket). Izdelek je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni
od poslanega sporočila o odstopu od naročila (pogodbe).
Odstop od pogodbe kupec sporoči na
e-naslov ponudnika: contact@thebodyshop.si
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek
vrne po pošti na naslov:
The Body Shop
Supernova Rudnik
Jurčkova cesta 233
1000 Ljubljana
Obrazec za odstop od pogodbe je potrošnikom na voljo tukaj.
Odstop v primeru stvarne
napake
Izdelki so pred dostavo pregledani,
nepoškodovani in skrbno zapakirano odposlani. Kupec lahko uveljavlja svoje
pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh
mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Kupec mora v obvestilu o napaki
natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.
Kupec ima pravico, da ob morebitni
napaki na izdelku zahteva zamenjavo izdelka z napako zamenja z novim brezhibnim
izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del
plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Napaka je stvarna, ko:
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za
promet,
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo
kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
• izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče
dogovorjene oziroma predpisane,
• je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom,
razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverjanje primernosti
izdelka
Primernost izdelka za normalno rabo
se presoja glede na običajen izdelek enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli
prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali
proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na
blagu samem.
Uveljavljanje stvarne napake
Ko kupec uveljavlja stvarno napako na
izdelku lahko sam izbira med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o varstvu
potrošnikov, pri čemer lahko zahteva:
• odpravo napake,
• zamenjavo izdelka z novim brezhibnim izdelkom,
• vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako,
• vračilo plačanega zneska.
Kupec nas mora o morebitni stvarni
napaki skupaj z natančnim opisom napake obvestiti v zakonsko določenem roku in
nam omogočiti pregled izdelka. Kupec obvestilo pošlje na elektronski naslov:
contact@thebodyshop.si
Če obstoj napake na izdelku ni
sporen, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi
kupčevi zahtevi. Ponudnik mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v
osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na izdelku oziroma nepravilnost
pri opravljeni storitvi sporen.
Vračilo kupnine v primeru
odstopa od pogodbe
Zaradi zagotavljanja gotovosti,
točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se
vračilo plačila kupcu pri vseh odstopih od pogodbe izvede z nakazilom na njegov
transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Pri vseh odstopih od pogodbe, kjer je
bil koriščen bon, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva
upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na transakcijski račun
uporabnika se vrne le vplačani znesek oz. vplačani znesek, zmanjšan zaradi
nepravilnega ravnanja z izdelkom. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe
upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Odstop potrošnika od pogodbe
za izdelke iz kompleta
Če se kupec odloči za odstop od
pogodbe za izdelke, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva
zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine.
V izjemnih primerih, lahko ponudnik
kupcu ponudi tudi odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo ponudnik z
zapisnikom določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob
potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno
ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti (dobropis) iz ponudbe
ponudnika.
Pravico do vračila kupnine v primeru
uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o
varstvu potrošnikov.
DOSTAVA
Dostavo zagotavljamo na območju
Slovenije v roku 2-3 dni. Rok dostave se lahko podaljša, o tem se kupca tudi
obvesti.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk
na območju Slovenije je podjetje Pošta Slovenije. Pridržujemo si pravico
izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj
učinkovito.
Nakup v vrednosti nad 49 € nima
stroškov dostave.
Strošek dostave za nakupe v vrednosti
do 49,99 € je:
Paketomat - Pošta Slovenije 3.90 €,
Standardna
pošta Slovenije 3.90 €,
Hitra
pošta Slovenije 24h 9.50 €.
Če kupec ponudnika ne seznani
pravočasno o težavah glede dostave pošiljke ali ne prevzame pošiljke, bo ta
vrnjena na naslov ponudnika in ne bo poslana ponovno na naslov kupca. Kupec mora v tem primeru ponovno oddati
naročilo. Ponudnik lahko zahteva od kupca, da pri naslednjem nakupu izvede
plačilo v naprej s plačilom predračuna ali plačilom z bančno kartico. Z
neprevzemom pošiljke kupec ni ponovno upravičen do že porabljenih popustov,
kuponov in ugodnosti, ki jih je uporabil in so enkratne narave.
Kupca bo o predvidenem roku dostave
in ostalih podrobnostih obvestila dostavna služba en dan pred dostavo ali
zjutraj na dan dostave.
Predviden rok dostave je zgolj
informativne narave, pri čemer velja, da je rok dostave od trenutka, ko
ponudnik paket preda službi za dostavo, izven njenega vpliva. Ponudnik zato
kupcu ne odgovarja za škodo, ki bi lahko nastala, ker je služba za dostavo prekoračila
predvideni rok dostave, oziroma zaradi nastopa druge okoliščine, ki so izven
vpliva ponudnika (npr. naravne nesreče, poplave, ipd.).
Ponudnik ne odgovarja za poškodbe
izdelkov, ki se zgodijo oziroma pojavijo kot posledica dostave. Vse zahtevke iz
tega naslova mora kupec nasloviti neposredno na službo za dostavo.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik za shranjevanje in prenos
podatkov uporablja varna tehnološka in organizacijska sredstva. Ponudnik se
zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil
izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva,
ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem
primeru ne bodo predani drugim nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je
odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega
uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito
svojega računalnika.
Uporabnik je seznanjen in soglaša, da
lahko ponudnik posamezna opravila v zvezi z zbranimi podatki zaupa tretjim
osebam (pogodbeni obdelovalci). Tretje osebe lahko zaupane podatke obdelujejo
izključno v mejah ponudnikovega pooblastila.
Varstvo osebnih podatkov in
upravljanje s piškotki so podrobneje opredeljeni na spletni povezavi.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v
stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne
nasprotuje, in v skladu z določili Zakona o elektronskih komunikacijah.
Oglasna elektronska sporočila bodo
vsebovala naslednje:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot
takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• ponudnik bo spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih
sporočil.
E-novice
Uporabnik se strinja, da ga ob
prijavi na e-novice obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in
promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na
noben način zlorabil. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic.
Ocene in mnenja
Ocene in mnenja, ki jih kupci
napišejo, se del funkcionalnosti spletne trgovine in v pomoč drugim
uporabnikom. Oceno in mnenje lahko poda katerikoli uporabnik. Pred dokončno
objavo bo mnenje pregledano. Mnenja, ki so kakorkoli žaljiva, neprimerna in ki
po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem, ne
bodo objavljena.
Z oddajo mnenja se uporabnik strinja
s pogoji uporabe njegovega mnenja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta
v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik
ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno
in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih
ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in
zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana
mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša
na ponudnika.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših
močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na
njegovih spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok
dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov
na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah
in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti
natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot
simbolične.
INTELEKTUALNA LASTNINA
Vsa besedila, slike, grafike, zvočne
datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke naj spletni strani so
predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Predmetov ni
dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih brez
soglasja ponudnika ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih
spletnih mestih.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo
o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega
sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s ponudnikom
lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 030 704 403 ali po elektronski
pošti na contact@thebodyshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena
značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka
in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je
tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik
prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno,
v skladu z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe
(EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških
sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.