Barion Pixel

Splošni pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji spletne trgovine The Body Shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o elektronskih komunikacijah.

 

S spletno trgovino The Body Shop (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje (v nadaljevanju  »ponudnik«):

Ime podjetja: IQ Verde d.o.o.

Naslov: Bleiweisova cesta 30, Kranj, 4000 Kranj

Naslov spletne trgovine: The Body Shop, Supernova Rudnik, Jurčkova cesta 233, 1000 Ljubljana

Direktor: Eleftherios Koklas

E-naslov: contact@thebodyshop.si

Davčna številka: SI 30331676

Matična številka: 9598448000

Številka bančnega računa: SI56 2900 0005 3878 022 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.)
Št. registrskega vložka: 2024/6334 (Registrirano pri okrožnem sodišču v Kranju)

Zavezanec za DDV: DA

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Z nakupom v spletni trgovini se kupec strinja s Pogoji poslovanja ter potrjuje, da jih je prebral in razumel. Pogoji poslovanja so sestavni del prodajne pogodbe. Z nakupom kupec izjavlja, da je starejši od 18 let in mu ni odvzeta poslovna sposobnost. Kupec je dolžan podati popolne, točne in resnične podatke, ki so potrebni za obdelavo naročila.

 

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb Pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za kupca zavezujoče. Kupec je dolžen Pogoje poslovanja preveriti ob vsakem nakupu. Kupec lahko kadarkoli zahteva od ponudnika Pogoje poslovanja, ki so veljali ob njegovem nakupu.

 

VRSTE UPORABNIKOV

 

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino z elektronsko pošto postane obiskovalec gost spletne trgovine, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane član. Tako gost kot član (v nadaljevanju kupec) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini.

 

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo ter postane član spletne trgovine.

 

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

    • podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),

    • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

    • bistvene lastnosti izdelkov,

    • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

    • pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),

    • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

    • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

    • časovno veljavnost ponudbe,

    • informacijo o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,

    • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

    • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

NAROČILO

 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo za ponudnika in kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

 

Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa samodejno prejme račun na vpisan elektronski naslov.

 

POSTOPEK NAKUPA

 

Ko najdete izdelek, ki ga želite kupiti, kliknite na gumb »V košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje artikle, ki jih želite kupiti. Nakup lahko opravite kot gost ali se prijavite oziroma registrirajte, če prvič opravljate nakup v spletni trgovini. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in izvedite plačilo.

 

Koraki postopka nakupa

 

Dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico

Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na »V košarico«. Izdelki so razvrščeni po kategorijah in kolekcijah, poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika. Za več informacij o izdelku kliknete na sliko ali ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko pozneje nadaljujete nakupovanje ali zaključite nakup. V prvem primeru se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite oziroma spremenite količino.

 

Izbira plačilnega načina in dostave

Če ste registrirani uporabnik, se prijavite v račun s svojim uporabniškim imenom in geslom tako, da ju vnesete v za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki  lahko nakup opravite kot gost in izpolnite obrazec. Polja, označena z zvezdico (*), so obvezna.

Izberite način dostave in plačila.

Pred plačilom odkljukate okence s splošnimi pogoji poslovanje. Vnos podatkov potrdite s klikom na gumb »Potrdite naročilo«.

 

Plačilo

Pri plačilu z bančno kartico boste preusmerjeni na stran za spletna plačila Barion.

Če izberete plačilo po predračunu, boste na e-naslov prejeli podatke za plačilo nakupa.

Če izberete plačilo po povzetju, boste znesek poravnali dostavni službi.

 

NAČINI PLAČILA IN CENE

 

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

    • plačilo po povzetju,

    • plačilo po predračunu,

    • plačilo z debetno oz. kreditno kartico.

 

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cene ne vključujejo stroška dostave, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Čeprav se trudimo, da bi zagotovili najbolj točne podatke na spletni strani, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru, da je cena bistveno drugačna od znane, splošno sprejete ali ocenjene cene izdelka, prodajalec ni dolžan kupcu zagotoviti izdelka po pomanjkljivi ceni, lahko pa mu ponudi možnost dostave po pravi ceni. Kupec se odloči, ali bo izdelek kupil po pravi ceni. 

 

Plačilo po povzetju

Izdelki se lahko plačajo po povzetju, vendar si ponudnik pridržuje pravico, da v primeru prvega neuspešno prevzetega naročila, zahteva pri drugem naročilu plačilo po predračunu ali s kartico.

Pri plačilo po povzetju lahko nastanejo dodatni stroški, ki so neodvisni od ponudnika in jih zaračuna transportno podjetje.

 

Plačilo po predračunu (položnica, nakazilo prek SWIFT številke, ipd.)

Nakup se šteje za opravljen z dnem, ko ponudnik prejme znesek na svoj bančni račun, takrat se tudi naročeni izdelki pošljejo kupcu.

Kupec pri nakazilu uporabi podatke, ki ji ob naročilu prejme na elektronski naslov.

 

Plačilo z bančno kartico

Skladno z evropsko Direktivo o plačilnih storitvah, je treba vse spletne nakupe s plačilnimi karticami potrjevati z močno avtentikacijo oziroma preverjanjem istivestnosti kupca. Izjema so plačila, ki predstavljajo manjše tveganje (manjše vrednosti ali ponavljajoče se transakcije). Kupec mora pri svoji banki preveriti, kakšne zahteve in postopki so potrebni za varno spletno plačilo oz. Na kakšen način potrdi znesek plačila za izvedbo nakupa v spletni trgovini.

Pri plačilih z bančnimi karticami ponudnik uporablja storitev Barion.

 

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

 

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se pri  oddaji podatkov odkljuka okence z »Vnesite podatke za podjetje«.

 

PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA POGODBE

 

Odstop brez navedenega razloga

 

Kupec ima možnost, da brez navedenega razloga odstopi od pogodbe v roku 14 dni od prejema izdelkov. Navedeni 14 dnevni rok se začne šteti z dnem, ko kupec pridobi pravico posesti nad blagom.

 

Če kupec odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu oz. dokler ne prejme vrnjenega blaga, povrne vsa prejeta sredstva. Višina sredstev se lahko zmanjša, v kolikor kupec zmanjša vrednost blaga zaradi neprimernega ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

 

Kupec mora izdelek vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja izdelka. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

 

Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelka (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Izdelek je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od naročila (pogodbe).

 

Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov ponudnika: contact@thebodyshop.si

 

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne po pošti na naslov:
The Body Shop

Supernova Rudnik

Jurčkova cesta 233
1000 Ljubljana


 Obrazec za odstop od pogodbe je potrošnikom na voljo tukaj.

 

Odstop v primeru stvarne napake

 

Izdelki so pred dostavo pregledani, nepoškodovani in skrbno zapakirano odposlani. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

 

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

 

Kupec ima pravico, da ob morebitni napaki na izdelku zahteva zamenjavo izdelka z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

 

Napaka je stvarna, ko:

    • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

    • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

    • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Preverjanje primernosti izdelka

 

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajen izdelek enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

Uveljavljanje stvarne napake

 

Ko kupec uveljavlja stvarno napako na izdelku lahko sam izbira med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov, pri čemer lahko zahteva:

    • odpravo napake,

    • zamenjavo izdelka z novim brezhibnim izdelkom,

    • vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako,

    • vračilo plačanega zneska.

 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom napake obvestiti v zakonsko določenem roku in nam omogočiti pregled izdelka. Kupec obvestilo pošlje na elektronski naslov: contact@thebodyshop.si

 

Če obstoj napake na izdelku ni sporen, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi. Ponudnik mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na izdelku oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

 

Vračilo kupnine v primeru odstopa od pogodbe

 

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu pri vseh odstopih od pogodbe izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

 

Pri vseh odstopih od pogodbe, kjer je bil koriščen bon, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na transakcijski račun uporabnika se vrne le vplačani znesek oz. vplačani znesek, zmanjšan zaradi nepravilnega ravnanja z izdelkom. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

 

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

 

Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za izdelke, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine.

 

V izjemnih primerih, lahko ponudnik kupcu ponudi tudi odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo ponudnik z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti (dobropis) iz ponudbe ponudnika.

 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

 

DOSTAVA

 

Dostavo zagotavljamo na območju Slovenije v roku 2-3 dni. Rok dostave se lahko podaljša, o tem se kupca tudi obvesti.

 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je podjetje Pošta Slovenije. Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

 

Nakup v vrednosti nad 49 € nima stroškov dostave.

Strošek dostave za nakupe v vrednosti do 49,99 € je:

Paketomat - Pošta Slovenije 3.90 €,  

Standardna pošta Slovenije 3.90 €,

Hitra pošta Slovenije 24h 9.50 €.

 

Če kupec ponudnika ne seznani pravočasno o težavah glede dostave pošiljke ali ne prevzame pošiljke, bo ta vrnjena na naslov ponudnika in ne bo poslana ponovno na naslov kupca.  Kupec mora v tem primeru ponovno oddati naročilo. Ponudnik lahko zahteva od kupca, da pri naslednjem nakupu izvede plačilo v naprej s plačilom predračuna ali plačilom z bančno kartico. Z neprevzemom pošiljke kupec ni ponovno upravičen do že porabljenih popustov, kuponov in ugodnosti, ki jih je uporabil in so enkratne narave.

 

Kupca bo o predvidenem roku dostave in ostalih podrobnostih obvestila dostavna služba en dan pred dostavo ali zjutraj na dan dostave.

 

Predviden rok dostave je zgolj informativne narave, pri čemer velja, da je rok dostave od trenutka, ko ponudnik paket preda službi za dostavo, izven njenega vpliva. Ponudnik zato kupcu ne odgovarja za škodo, ki bi lahko nastala, ker je služba za dostavo prekoračila predvideni rok dostave, oziroma zaradi nastopa druge okoliščine, ki so izven vpliva ponudnika (npr. naravne nesreče, poplave, ipd.).

 

Ponudnik ne odgovarja za poškodbe izdelkov, ki se zgodijo oziroma pojavijo kot posledica dostave. Vse zahtevke iz tega naslova mora kupec nasloviti neposredno na službo za dostavo.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

 

Ponudnik za shranjevanje in prenos podatkov uporablja varna tehnološka in organizacijska sredstva. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

 

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

 

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani drugim nepooblaščenim osebam.

 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Uporabnik je seznanjen in soglaša, da lahko ponudnik posamezna opravila v zvezi z zbranimi podatki zaupa tretjim osebam (pogodbeni obdelovalci). Tretje osebe lahko zaupane podatke obdelujejo izključno v mejah ponudnikovega pooblastila.

 

Varstvo osebnih podatkov in upravljanje s piškotki so podrobneje opredeljeni na spletni povezavi.

 

KOMUNIKACIJA

 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili Zakona o elektronskih komunikacijah.

 

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje:

    • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

    • pošiljatelj bo jasno razviden,

    • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

    • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

    • ponudnik bo spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

 

E-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic.

 

Ocene in mnenja

Ocene in mnenja, ki jih kupci napišejo, se del funkcionalnosti spletne trgovine in v pomoč drugim uporabnikom. Oceno in mnenje lahko poda katerikoli uporabnik. Pred dokončno objavo bo mnenje pregledano. Mnenja, ki so kakorkoli žaljiva, neprimerna in ki po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem, ne bodo objavljena.

 

Z oddajo mnenja se uporabnik strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik  ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

 

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

 

INTELEKTUALNA LASTNINA

 

Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke naj spletni strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih brez soglasja ponudnika ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih.

 

PRITOŽBE IN SPORI

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

 

V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 030 704 403 ali po elektronski pošti na contact@thebodyshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v skladu z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.